29
14.7.2020
Survivor 2020 Finali
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Barış mı yoksa Cemal Can mı? Kesinlikle Cemal kazanır diyorum.
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
I do not care
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Barış kazansa keşkeee...
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ay dont keyir
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
şunu bi izleyin allaşkına.
https://twitter.com/berkyiImaz/status/1283102865918242816
https://twitter.com/berkyiImaz/status/1283102865918242816
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Şu Barışı başımıza şampiyon olarak koyacaklar diye korkuyorum ha. Oturdu oturdu 5 aydır gelip şampiyon olacak.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Turabi kazanır
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
survivor'ı bi bölüm bile izlemeyenler burda mı?
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Kim şampiyon oldu 🤔
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Barış olsun inş
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bir kere bile izlemedim. Yalnızca Danla Bilic'in bir arkadaşı olduğunu biliyorum. Bir de MasterChef yasin var. He bir arada Nisa aşk meşk bir şeyler dolanıyordu. Baya bir şey biliyormuşum :D bir kere izlememe rağmen işte medyanın gücü.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bu kim ya 'keyır i dont' yok 'i dont keyır' ya da 'i not care do' yazarak bizi trolleyen arkadaş. aynı kişi olduğundan eminim. Bu arada Cemal kardeşim kazansın.. Destekçiniz Cemooo
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
cemal can kazandıııı💜💜💜💜
https://twitter.com/arenhood/status/1282760139951550464
https://twitter.com/arenhood/status/1282760139951550464
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Twitterda dolanıyor faturalar. Ulan fakire fukaraya yardım edin desek etmeyecek tipler bi cemal için 20 bin TL'lik fatura ödüyor.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Danla Bilic Şampiyon olmuş diyorlar?
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.