1b
4.6.2020
Süper Bir Gücün Olsa Yapmak İsteyeceğin Şey
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      sevgisevgi
      Hangi gücün olsun isterdin yaz! Ben zihin okumayı isterdim :D
        diler
        Süper güç olarak zihin kontrolüm olsun isterdim. Tüm dünyaya barış ve özgürlük getirirdim. Pedofili sapıklık cinayet vb. Şeylerin ortadan kalkmasını sağlardım. Doğayı ve hayvanları iyileştirmek , korumak adına güzel şeyler yapar ve yaptırırdım..herkesin ve herşeyin iyi olduğu bir dünya olsun isterdim.
          alevalevay
          Zamanı geri alabilmek, keşkelerimden kurtulmak :((
            ilsasilem
            Nasıl ki Erosun oku var. Attığında insanları aşık ediyor. Ben de bir okla aptal insanları birbirine düşürmek isterdim. Aptal kavgasına bayılıyorum
              jamiryuu
              Görünmez olmayı isterdim :)
                daisyyy
                Benim her zaman istediğim tek süper güç elimi şıklatınca mutfak masası ve evi temizleyen bir süper güç.
                  ofansifvekaramizah
                  10.000 yıl önce doğup, 25 yaşından sonra büyümemin durmasını ve 2100'e kadar yaşamak isterdim.Matematiğin, felsefenin vs. doğuşunu görmek isterdim. Tarihi okumak değil yaşamak, yön verenleriyle tanışmak, arkadaş olmak. Dillerin,dinlerin,kültürlerin oluşumunu ve yayılışını görmek tecrübe etmek isterdim.Zaten her şey doğarken orada olacağım için dünyanın en bilgili insanı da olurdum.Her yönden eksiğim olmazdı.İnsanı çözmekle kalmaz neredeyse her canlıyı çözerdim.
                    a.l.p.o.l.l.o.n
                    Üstün ırk(mutant veya uzaylı filan yani dönüşüm geçirebileyim yeter) olmak isterdim insanlık çok sıkıcı :P
                    0
                      bluejesus
                      Her süper güçten biraz olsa hiç fena olmazdı.
                        sucpesinde
                        Telekinezi
                          ayse_
                          Ben uçabilmeyi çok isterdim :( her yere uçarak gidip bütün dünyayı gezerdim ^^
                            kanadadabiryusuf
                            zamanda yolculuk
                              biristeri
                              Soğan doğrarken yanmayan gözlerim olsun isterdim.
                                sozdedegilgozde
                                Çok düşündüm ama aklıma gelen şey kitapları daha hızlı ve her cümlesini aklımda tutarak okumak olduğuna karar verdim. Gerisi teferruat 😌
                                  necati-sen
                                  Işınlanabilmek yada görünmez olmak.
                                    zimbo
                                    Bu atom denilen şeylerin yapıtaşlarını görmek ve daha iyi anlayabilmek isterdim.
                                      efe-cenk-yilmaz
                                      Ben serçe parmağımı koltukların sert köşesine vurmak istemezdim işin ciddi yanı ise zihin kontrolü
                                        pringlesciabla_sa
                                        Zihin değilde kalp okumak isterdim..
                                          tsukyomi
                                          Neden bilmiyorum ama element bükmek (tahta da dahil) Avatar ve Naruto yetiştirdi beni.
                                            nurgoksu
                                            İnsanların aklını okumak. Önceden yapılacak hareketlere hazırlıklı olmak lazım
                                              tugba-algan
                                              En çok isteyeceğim şey tabiki de telekinezi efsane ötesi olurdu. Her şeyi ellerinle kontrol etmek müthiş.
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.