186
16.11.2020
Slm Herkes Bakabilir mi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      cannnnnn
      Ben Buse01in sevgilisiyim.
        utumasasiilekayanadam
        Nasıl yaaa, nasıl olabilir bu? Oğlum sen nerelerdesin? Gözümüz yollarda kaldı mk.
          ladydisko
          bizim bu bilgiyle ne yapmamız gerekiyor
            handeyakar07
            Burası kafana göre salak salak mal beyanı yapacağın bir mecra değil. Yani öyle olmaması gerekiyordu.
              nobodyy1
              Volkan nerde aq?
                benita
                Sonra burda küfür yiyince üzülüyorsunuz
                  niala_
                  Hoşgeldin ne diyelim.
                    busrawashere
                    volkan daha iyiydi buse
                      eefenizz_
                      Taaağğmm karşiiimmm
                        irmak676
                        Aman tanrım hemen buse01 den uzak durmalıyız omaygat
                          handeyakar07
                          https://dio.onedio.com/dio/1257589?t=dio
                          https://dio.onedio.com/dio/1257589?t=dio
                            djsinemovic
                            Bu bilgiyi hayatımda nereye koyabileceğimi düşünüyorum
                              xlethex
                              Yani? Dugununuze gelmem, gelirsem de taki takmam, pasta guzel olsun, limonata kiytirik olursa agzimdan püskürtürüm.
                                visnelikapkek
                                Baktım gereksiz bilgi paylaşımı yapılmış çıkıyorum
                                  asit
                                  eee sana baktım Recep söyle
                                    littlejohn
                                    başlık çöplüğüne +1 ekliyoruz
                                      me_out_bye
                                      Sevgilini mi kaybettin kardeş. 🤔 Valla bende görmedim son zamanlar. - Dio girmedi pek -- Sen en iyisi taksici abilere sor. 👉🏻 Onlar bilir belki. Hadi görüşürüz 🤝🏻🤷🏻‍♂️
                                        cinayetvaraga
                                        Tabi yaa. hayatımızda bir sen eksiktin. busenin sevgilisi gelse de bize brifing verse diyorduk. sövmicem. tamam tamam.
                                          tivayci
                                          Yaş sınırı şart oldu. En azından başlık açmak için
                                            me_out_bye
                                            Ben HERKES deilim tımam mıı ?!
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.