28
5.11.2020
Sigara Kullanıyor musun?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      seleninizz_
      Bıraktım :)
        gregory_
        Camel Brown.
          me_out_bye
          Tektük baktım. Hiç başlamadım. Kullanmıyorum. Hiç ellemedimde değil ama bi baktım bir bok değil. Hoşuma gitmedi. Nargileyi çok sevmiştim lise dönemi. Popüler kültür yine arkadaş ayağına ayağımız kayacaktı. Baya baya sevdalısı olma yolunda gidiyordum. Nereden o bilgiyi öğrendim bilmiyorum ama masum gözüken pis değil otantik hoş duran, nargilenin sigaradan 10 kat daha zararlı olduğunu ögrendikten sonra. 1 nargile içildiğinde 3 paket sigara içmiş gibi oluyorsun gibi şeyini duyduktan sonra, kafama dank etti farkındalık. Tatlı meyveli tatları güzel ebmbeyaz dumanını düşünmek yerine. Aleminyom folyo üzerine konulmuş direkt kömürü közü içime çektiğim farkındalığına vardım Aklımda o pis kömür kaldı. Bu ne lan müptelalar gibi, ne yapıyorum ben ??? 'dedim. Bir daha ağzıma koymadım. Sigara içmiyorum ama nargile içerim diyordum. O başka. Sonradan ulan onu içmiyorum, içmiyorum diye beğeniyorum kendimi 10 kat zararlısını mı içiyorum ? Bu ne bok anlamsız iş dedim kendi kendime. Zaten o arkadaş ortamından çıkmış bulundum hayatımın akışı gereği. Bir daha öyle bir ortama girmeyincede canım istemedi. Öyle öyle unuttum. Yoksa iyice hoşlanmıştım. Sigara ile aram hiç olmadı çok şükür. Ne özendim. Ne keyif aldım. Ama baktım ne bok bir şey diye. Hataymış o da iyi ki direkt bünye alışmamış çok şükür. Vücudum aramadı o pisliği yoksa bende müptela sigara kölesi olabilirdim şu an. Mutluyum olmadığım için. iki illetede başlama sebebi: Klasik, arkadaş tavsiyesi. Sigarayı elime "Arkadaş/İş Arkadaşı" vermişti. Al al yak bir tane diye. Sizin arkadaşlığınızı insanlığını sikeyim. Buradan da bunu belirteyim. O an anlamamıştım sonradan anladım. Annem babam içmez. Onun faydası oldu bana sanırım. Yoksa bende içiyor olabilirdim bu ldr soğuk olmazdım heralde. 🤔 Birde benim terse gitme huyum sağ olsun. Taklit hiç sevmem. Lisede karşı bahçeye yeşilliğe giden sigara yakardı. Çıkışta eline ağzına alan şekilden şekile girerdi. Sigara ile havalı olduğunu düşünenler. Ben o hareketlere ters gıcık gitmiştim. /Tipe hareketlerr bak mk salağı diye. O da faydalı oldu sanıyorum. Özenmedim. Ayar oldum. Haliyle içmiyorum. Ciğere çekilen dumanlarla alakam bu kdr oldu. Bol bol pasif içici oldum ama ne yazıkki. Hala daha öyleyim. İş yeri zoraki insanlar kötü bir şey. 5ayaklık asansörde bile içiyor kafasına sıçtığımın duyarsız kara cahili düşüncesizi. Olduğu gibi soluyorum bende onu. O hiç olmazsa filitreden çekiyor. Ben direkt çekiyormuşum pasif içici olarak yine daha zarardaymışım. Bunuda okuduktan sonra sinir oldum. Ancak uğraşılmaz. Her konuda olduğu gibi çoğu konuda, saldım kendimden ödün verdim. Kavga etmiyorum. Bir şey desen haklısın drmeyecekleri için direkt kavga moda girdiğinden KARA CAHİLLER YABANİler artık yoruldum. Onlar keyif yapıyor ben biliyor içimden sövüyor ama ses etmiyorum sırf salak salak muhabbetleriyle uğraşmamak için. Görev icabı durayımda gideyim gitsin diyorum yanyana duruyoz bir vakit. Sonra siktir olup gidiyorlar.
            eefenizz_
            Kullanıyorum
              mervenizz_
              Yani arada fazla içmiyorum
                meyvesebze
                Ahhh beeee Bi keyfimiz vardi,onuda aldilar 😅 Guzel icerdim saglam icerdim mentollu varken..Cok severdim kendilerini...
                  monaiman
                  Kullanmamışke ve kullanmıyacake.
                    tivayci
                    On yıldır aralıksız. Ve işin garibi hala çok seviyorum..
                      hysosiri
                      Bi kere denedim arka arkaya 8 10 tane içtim, ilk içişimdi 2 yıldır kullanan arkadaşım ya ben bil e içemiyorum o kadar naptın sen falan dedi içime çekmiyormuşum boşa gitti sigaralar faaln demişti o günde sonra sigara paketi görmedim zaten görsem alırdım bi tane
                        asit
                        iki hafta içiyorum bir hafta içmiyorum.. ara ara yani..bir ay içmediğim oluyor sonra yine devam
                          imailahorsilahh
                          Evet ama müptela değilim, aralıksız içmiyorum...
                            dr.rock
                            Ancak bir gerizekalı sigara içer, bir insanın sigara içmesi için mal olması gerekir, sigara içmeyin, asla o parayı sigaraya vermeyin, kızlar: Sigara içern erkeklere bakmayın bile. Ben sigara içiyorum, oradan biliyorum
                              palmiye
                              Hiç kullanmadım, kullanmayacağım.🚭
                                impluto
                                Sosyal içiciyim.
                                  cinayetvaraga
                                  Ömrümüzü içiyor.
                                    bright-wizard
                                    Kullanmıyorum.
                                      redblack
                                      19 senedir bifiil kullaniyorum.
                                        y4gmur_
                                        Evet kullanıyom
                                          who_am_i
                                          Bu seni hiç alakadar etmez
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.