Sexting Hakkındaki Düşünceleriniz
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      raselika
      Bana biraz komik geliyor açıkçası bu durum. Tabii memnun olanı seveni bayılanı çok fazla belki ama bana çok eksik bir şeymiş gibi geliyor. Ben sevmiyorum. Hissiyatı da çok eksik oluyor zaten.
        obiyagmur
        Ben diyorum ki şu sevişme konulu başlıkları bi bitirsek mi artık?
          sailor-king
          Göz görmeyince gönül dirty talk
            buse01
            Yapan yapsın yapmayan yapmasınnnn
              fuckerfukara
              bunu yapanın kendine saygısı yoktur. ama türkiyede cinselliğin evlenmeden yaşanılmaması gereken bir şey, şeytan işi ve haram master olduğu düşünülürse sexting helal sınırlar içerisinde yapılabilecek en ekstrem aktivitedir. sen bunları okurken karşındaki orasını burasını açıp kendini tatmin ediyo iğrenç. aynı şekilde nude da öyle kişinin kendisine saygısını yitirdiğin göstergesi
                entelbukalemun
                Sexting kavramının artık sexing kavramına evrilmesi gerektiğini düşünüyorum
                  roxannee-
                  Bende ön yargılıydım bir zamanlar evet. Ancak sonrasında bunun da ilişkinin seksin bir parçası olduğunu keşfettim. Ne var yani konuşarak seks yapmak neden bu kadar tuhaf karşılanıyor ki. Hatta çok havalı. Kurduğun iletişim sayesinde haz alıyorsun orgazm oluyorsun. Bu fena bir şey değil.
                    velevkiozge
                    Hoşuna giden bireyler tarafından yapılması normal olan ancak partnerlerden birinin diğerine baskı kuracağı, zorla bunu yapmasını sağlayacağı durumların hoş olmadığı eylem. Bencil olmadan yapılması gerekiyor
                      ladydisko
                      çok saçma. git yaşa yaşayacağını iki mesajla nasıl bir şey yaşıyon
                        damladamlo
                        İğrenç yazanlar var. Sanırsız hiç sevişmemişler :)
                          eflayilmaz
                          Herkesin ilişkisi kendine bir şeyi linçlemeyin bee
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.