24
28.7.2020
Sevgiliyle Aynı Evde Yaşanmalı Mı?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      paarantez
      İlişkinin ciddiyetine bağlı bir durum..Evlenmeden önce iyi bir deneyim olabilir. İlişki ya biter ya da daha da sağlamlaşarak evliliğe gider.. Lakin bitme ihtimali yüksek :)))
        raselika
        Türkiye'de yaşıyoruz. Bilmem bunun farkında mısınız? Ancak kalmaya gidebilirsin. Uzun süreli birlikte yaşama en açık fikirli ailelerin bile karşı çıkacağı şey olur.
          obiyagmur
          Bence neden olmasın derim üniversite yıllarında mesela olabilir yani bence güzel bi alternatif :)
            velevkiozge
            Kesinlikle ama kesinlikle yapılması gereken hareket. Tabuları yıkmak ve sağlıklı bir ilişki kurabilmek adına yapılacak en doğru eylem budur
              benita
              Bence yaşanmalı, insanları her anlamda tanımak şart oldu artık
                merimor
                Evlenmeden kesin bi bakılmalı bence
                  ilsasilem
                  Müstakbel eşle ise okey ama zaten sevgililik kurumu tanımına uygun ve bir gün biteceği düşünülen bir ilişki ise ve ciddiye taşınmayacaksa yapmayın. Bu şekilde 2-3 ay daha uzun bir ilişki yaşayabilirsiniz
                    ozanesi
                    Yaşanmalı tabii ki. Ama bir süreliğine
                      bakimermicek
                      Sevgiliyle aynı evde yaşanmalı tabii ki. Partnerinle evlendikten sonra aynı evde yaşamaya başlayıp uyuşamadığını düşünsene bi. Bu riski almaya değer mi?
                        redblack
                        Yasadim, tavsiye etmem, iki taraf da bi yerden sonra boguluyor
                          sabancikbra
                          Kesinlikle evet çünkü aynı evi paylaştığın zaman gerçekte nasıl bir karakteri olduğunu daha kolay anlıyorsun
                            zimbo
                            Her zaman söylüyorum. ben yaşarım abi ama önce bir sevgili lazım xD
                              3lilies
                              evliyim, ama türkiye yapısı gereği evliyim. yoksa zaten sadece birlikte yaşanması gerektiğini düşünüyorum. evlilik gereksiz bir şey
                                domatescokpahali
                                bence gayet mantıklı bir hareket yasanmalı
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.