15
11.1.2021
Sevgilinle Aileni Tanıştırmak İçin İdeal Zaman Nedir?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      eflayilmaz
      Çok yakın bir arkadaşımla bu akşam tartıştığımız bu konuyu sizlere de sormak istiyorum. Arkadaşım 1-1.5 seneyi geçtikten sonra ciddi bir yola doğru gittiğini hissediyorsan aileyle tanıştırılmalı. Hele abla, abi, kardeş gibi aile fertlerini hemen ilişki başladıktan birkaç ay içinde tanıştırırsın diyor. Bana bu zaman o kadar erken geldi ki. Bence sevgilinle aileni tanıştırmak için en uygun zaman evlilik teklifi edildiğinde ya da evlenmeye karar verdikten sonra söz nişandan bir iki ay önce olmalı. Sevgilinle aileni hemen yüz göz etmeye gerek yok. Hem aile hem ilişki gereksiz bir şekilde ciddileşiyor gibi geliyor bana bu da yaşanan şeylere karşı verdiğimiz tepkileri sınırlandırıyormuş gibi hissettiriyor ve ileride bu konuda büyük bir patlama yaşayıp daha ciddi sorunlara yol açacakmış gibi geliyor. Sizce sevgilinizle ailenizi tanıştırmak için en ideal zaman ne? Özellikle bunu daha önce tecrübe edenlerin yorumunu çok merak ediyorum.
        vurz
        Aynisini dusunuyorum, tecrube de ettim, evlilik kararindan sonra en uygun zamam bence. Oncesinde aileler ee ne zaman evleneceksiniz diyebiliyorlar,hizlandirmak istiyorlar
          kaaninteyzesi
          İdeal zaman yoktur. Hiç gerek de yoktur. Bu da bencedir.
            ladydisko
            kişiye ve ilişkilere bağlı durum ama bence 4 yıldan önce tanıştırılmalı ben 4 sene bekledim annem pek hoş karşılamadı annelerinizi üzmeyin 1 - 2 sene iyidir galiba
              mevsimlerdensnbahar61
              Yani iyicene emin olduktan sonra ki aileler direkt evliliğe yönlendiriyor falan filan işte
                kanadadabiryusuf0
                hiç bir zaman
                  lovewkoko
                  ben tanıştırdıktan bir ay sonra ayrıldık. gereksiz bi durum. konuşamam yalnızca evlilik bundan sonra.
                    nickimdebileolmaz
                    İş ciddiye bindiği zaman.
                      kisacadeniz
                      Bana kalırsa düğün günü tanışsalar çok iyi olur. Çok büyütülen bir şey olduğunu düşünüyorum bu tanıştırma işlerini.
                        imailahorsilahh
                        Hiç tanıştırmamak en iyisi, hiç de tanıştırmadım daha önce zaten. Olay bir anda "ne iş yaparsın, kaç kardeşsiniz, içkin-sigaran var mı?... blablablabla'blamsı bir şeye evrilebilir. Ve bunu istemem...Evet
                          asit
                          hemen üçüncü gün tanıştırmak lazım, ayrılık kararı da bi o kadar hızlı alınıyor o zaman
                            ceviz-agaci
                            Direk beyaz nasa nikah günü nasıl bir hanzo bulacağını tahmin ediyorum karşı çıkarlar falan
                              diocubacito
                              çıkmaz ayın son çarşambası benim için ideal
                                bisosyolog
                                Ne zaman kendilerini hazır hissederlerse o zaman.
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.