43
15.6.2020
Sevgililerinizle Aranızdaki En Uç Yaş Farkı Kaçtı?
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Şöyle; sizden küçük sevgiliniz olduysa en fazla kaç yaş küçüktü? Sizden büyük sevgiliniz olduysa en fazla kaç yaş büyüktü. Benim, benden küçük flörtümle aramda 2 yaş vardı. Çocuktan 2 yaş büyüktüm ama çocuk benden büyük duruyordu. Benden büyük flörtüm de en fazla 26 yaşındaydı. Aramızda 4 yaş vardı
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
en küçük yaşıtımdı en büyük 5 yaş büyüktü benden
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En küçük yaşıtımdı, en büyüğü ile aramda 10 yaş vardı.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Büyük 2 Küçük 8
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En küçüğü 5 yaş En büyüğü ile 12 yaş vardı aramızda
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Sevgili de değil sevgilileriniz La kaç tane oluyo 😂
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Maks büyük 8 Denk , 2 , 4 yaş küçük. 5de olabilir bilemicem çok eski tarih.. Çokta önemli insan değildi yani hafızamda kalsın patates çıktı. -- Birde geçenlerde birgün pttde ablanın birine düştüydüm. Sevgiliden sayılmaz ama 59 saniyelik platonik manita 🤣Mmmm mıstolabalobaaa. O da hoştu. Oldu bi yani gibi gibi 🤔 Sonra kaçtı. Lojmanda oturuyormuş. Rütbeli women olabilir haa. Subay mubay wohaa oyle bir tip vardı sanki zaten ama birazda kibardı ama 🤔 Sivilde diye mi acaba 🤔 Tipi az sertimsiydi ama 🤔 Ya da evliydi herifi asker 😱 Bilemem orasını. Bana adressss verdiydii kargo getirtecektim ptt ye oranın adresini o ilgilendi verdiii ayyh ne hoş. Çalışan gacı terso yaptı ben bilmiyorum dedi. Kıl. O da büyüktü yani şimdi 💁🏻‍♂️. 🤨🤷🏻‍♂️. Bilmem kaçtı 🤔 Olsun ben keyif aldım. Sevgiliden sayıyorum 👍🏻xD -- Ben böle öğrenemedim adresi iyi tamam dedim tükkandan çiktım gidiyordum. Sonra o çıktı arkadan bende öyle arkama bakmış bulumdum parmak etti bana hafif çekinerek beyle ☝🏻.Geldim yanına geri. Biraz böyle beraber yürüdük adresi falan verdi. Bende burada lojmanda kaliyorum dedi. Ayh canım yhaaa deyip. Öpeydim iyiydi. 💁🏻‍♂️. Teşekkür için yani niye öpülmez mi ? 🤨🤔 Sonra tamam falan filan dedi kaçtı. Dedi bu fazla bi acayip galiba hayırdır ne oluyoz falan tırstı gitti sanırım 🤔 Ya da kadın sadece adres verdi bunların hepsini ben uydurmuşta olabilirim yani 😐. Öyle işte yani 🤷🏻‍♂️. -- Bence uydurmuyorum. Aşırı tuhaf gelişmiş ilginç auroramdan az elektirik kaptı yani bızt mızt kıvılcım sıçramış olabilir. Bende öperdim yani güzel ablaydı şimdi.😍🤩😐🤷🏻‍♂️. Sen kim bana parmak ediyon ? Beyle ☝🏻. Eceline mi susadın 🤨🤨🤨🤨. -- Tamda o gün berberden çıktıydım ama haa yeni kırptıydım. Haftanın diğer günleri gibi paspal değil. Böyle güzel hoş temiz çizgili nizami. Ense tıraşıma elektiriklendiyse demekki hah! 😎🤔🤷🏻‍♂️😊.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
en küçüğü yaşıtımdı en büyüğü 16 oldu
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Tek sevgilim oldu o da yaşıtımdı ama benden küçükle olmayı düşünmüyorum ve enteresan şekilde hep platonik aşık olduklarım benden büyüktü kısaca benle olacak ya yaşıt yada büyük olsun çünkü yoldaşlık yapacak benim öyle kıytırık ilişkilerle işim olmaz ..... |Not: Büyükte en fazla 5 olsun ama esnetirsem 7 filan :D|
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
3 yaş büyüktü ama 10 yaş büyük gibi davranıyordu. En sonunda dayanamadım bıraktım ne yapayım.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En fazla 8 yaş büyük biri olmuştu
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En küçüğü yaşıtımdı, en büyüğüyle aramızda 12 yaş vardı. Nasıl düştüğümü sorguladığım oldu tabi.
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Benden 7 yaş büyüktü ama ben o yaş farkını hiç hissedemedim. Kendisi çocuk gibi davrandığı için....
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En küçüğü benden üç yaş küçüktü, benden büyük tek sevgilim oldu o da 7 yaş büyüktü
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En küçük flörtüm ile aramda 5 yaş vardı. En büyüğü ile aramda 10 yaş var. (kendisiyle şuanda evlilik yolunda ilerliyoruz.) Hayatımda almış olduğum en doğru karar olduğuna inanıyorum. Eylül ayında 6.yılımıza adım atacağız inşallah ☺️. Buradan yazımı okuyan tüm arkadaşlara nacizane tavsiyem, seven eli ve sevdiğiniz eli ne olursa olsun bırakmayın. Bu zamanda seven ve sevmeyi bilen insan bulmak çok zor. Vesselam..
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ben 29 dum o 21 dı geçen seneydi ama kavuşamadan bitti sayılmaz sanırım
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
28im 32 oldu bir kere
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bem 22 o 45 di
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
4 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ben 24 yaşındaydım o da 20 😶
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
küçük 3 büyük ile aramda 14 dü ama daha bi mutluyduk büyükle :D
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.