212
1.12.2020
Seni Engelleyenlere Bir Şey Söyle
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      impluto
      Umrumda değilsiniz.
        busrawashere
        konuşup da engelleyenler ve konuşmayıp da engelleyenler ve dio'suna güzel yorum yapıp da engelleyenler zaten muhteşem yorumlarımı görmene gerek yok, bunu da görmeyeceksin kesin ske sürecek aklın olmadığından anlamamışsındır muhteşem yorumlarımı o yüzden engellemişsindir
          gregory_
          Bir tane zaten, ettigi küfürlerde bogulsun.
            tsukyomi
            Yoktur ya. Varsa da I don't çare. Çare değilim onlara yani.
              bright-wizard
                benita
                Gidiyoruz işte kiminin hoşuna, kiminin zoruna ;))))
                  meyvesebze
                  Cokta tin...
                    palmiye
                    Yazdığımı beğenmemistir yapmıştır. Nöreyim yani. Öyle birinin olup olmadığını bilmiyorum da.
                      sairsel
                      Bildiğim kadarıyla beni kimse engellemedi. Engelleyen olursa zihinsel engeli vardır diye düşünürüm 😉
                        asit
                        hiç bilmiyorum birisi beni engelledi mi engellemedi mi kimsenin yokluğunu farketmiyorum galiba herkes burada gibi
                          dr.rock
                          Beni kimse engellemedi 1 tane örneği yok
                            thetalentedmrripley
                            Azıcık olsaydın dengeli Atmazdın bana engeli Balığa attığın oltanın Götüne girsin çengeli
                              visnelikapkek
                              1 kişi var diye biliyorum o da arada engelimi kaldırıyor geri engelliyor hobi edindi 😂
                                kanadadabiryusuf0
                                engel mi varmış lan burda
                                  ladydisko
                                  kimsin çok merak ediyorum mesaj kutusunda ki o 1 işareti beni delirtiyor göster kendini
                                    monaiman
                                    I do not care🖕🏻
                                      eski_bi_tanidik
                                      Çok da skimdesiniz
                                        bisidiyicem
                                        burda söylersem dio kapanır. o derece yani🤤
                                          bendemistimama
                                          biliyorsunuz yogun takipcim oldugundan bende muzdaripim sapigi var cinsi var
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.