Seni Anlattım... Peyderpey Bir İntiharın Rollerini Dağıtarak, Ve Ben Seni Anlattım... Onlar Buna Şiir Dedi.
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      moon_night
      Abey sen harbi aşık olmuşsen
        me_out_bye
        Yazdığın şeylerle resimler çok alakasız ve rahatsız edici oluyor. Kötü kıyafet kolları bacakları ve oturma organı kapalı olması gereken bu yes bu güzel tamam ama üstü salmış. Etkilenmedim. Sadece şort ve çoraplar olsa iyiydi. Üstüde olacaksada komple olsun. Niye kol yani ve gerisi fora ve elinle kapama falan? Pfff. Saçma tavırlar I dont like it. Bu tarz şeylerden rahatsız oluyore. -- Sahte masumluk sevmem. Hem açıyor hem kapatıyor. Sie. Tavırda davranışlarda uyumsuzluk. Rahatsız edici. 🤔
          kania_
          Abiii iyimisin bi kendine gel lo
            seksenderece
            Fotoğraf çok estetik değil mi yaaa
              absurdizm
              Afiyet olsun
              /
              0

              Tarihe Göre

              İçerik bulunamadı.