41
22.12.2020
Selahattin Demirtaş Hakkındaki AİHM Kararı
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      yazar21
      https://www.ntv.com.tr/turkiye/son-dakika-haberi-aihmden-selahattin-demirtas-karari,hIq0bixIgEOqsUSd33Uqaw
      Selahattin DEMİRTAŞ
        karolunita
        peki bunu s*klerine takıcaklar mı sence?
          cinayetvaraga
          Olması gereken de bu zaten. Kalkıp milliyetçilik yapacak olan kıyma beyinliler ilk evvela mecliste çoğunluk koltuğunda oturanların daha önce kimlerin dizinin dibinde oturduğuna; o koltuklara dalkavukluk yapanların, kimlerin hapisten çıkınca eteğine yüz sürdüğüne, eli silah tutanlara nasıl temaşa ettiklerine baksınlar. Burası meclis ise, millet seçimini yaptıysa bırakın halk karar versin oralara bir daha kimi çıkarmayacağına.
            miller
            bu adamın hangi gerekçelerle içeride olduğu hakkında arada twitter'dan güncelleme yapıyor. suçlamalar gerçekten çok komik. yani devlet dediğin eğer bir suç varsa devreye girer. suç yaratmaz ya da bahane bulmaz. bulmamalı. o zaman diktatörlük olur. o zaman devlet halkına değil kişiye çalışmaya başlar. bu karar elbette uygulanmayacak ya da uygulanırsa da seçim öncesi stratejik olarak uygulanacak. yaşadığımız her şey ama her şey siyasi.
              yazar21
              Yalnız FETÖ’den hüküm giymiş biri, ilgili partinin siyaset akademisinden sertifika alabiliyor. Çok garip bir ülkede yaşıyoruz. Herkesin her şeyi bildiği ve kimsenin bilineni dillendiremediği tuhaf bir ruh hali... Biri çıkıp “Kral çıplak” diye bağıracak. Cesaret bulaşıcıdır.
                gregory_
                reklamdan habere ulasamadim, sokim ntv ye.
                  bendemistimama
                  Yazik ediyolar inanin gelecek 20 yilini caliyorlar ulkenin. Ulan milliyetci insan bile biraz vicdani varsa demirtasa haksizlik yapildigini soyluo bizimkiler hala 90 larin derin devlet kafasiyla is yapio
                    emre_akdag
                    Tayyip Erdoğandan eyy aihm sen kimsin ya çıkışı bekliyorum ben sadece
                      badideasensei
                      Bu ülkede milliyetçilik konusu hep milliyetçilik adı altında ırkçılıkla eyleme dökülüyor. Yine bu yobaz sözde milliyetçilerin anlayacağı dilden anlatayım Bu ülkede ne Türk ne de Kürt milliyetçiliği bir çıkışa ulaştırdı toplumu Halkçı olacaksın birleşip sadece halkçı olacaksın aynı yurdun insanı olarak . İşte bunu başarırsak kimse çeyrek asıra yakın süren saltanat da süremez ,toprağıma onun bunun üssü de kurulmaz ,Katar a da satılmaz, hiç birimiz kuru ekmek bütçesine de razı gelmeyiz o gün geldiğinde🌺
                        goztepeimami
                        refahı kapattılar ak parti çıktı azıcık aklı varsa erdoğan çıkarır seloyu zaten aihm kesin emir verdi tr uymazsa mahkemeden çıkarmaya kadar gidiyo süreç
                          dr.rock
                          Selahattin beyin hapsi denildiği gibi siyasidir, demokrasi bazalinde serbest kalması gerekir
                            bisosyolog
                            O kadar çok reklam vardı ki...
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.