62
28.10.2020
Sarhoşken Eski Sevgilinize Attığınız En Saçma Mesaj Neydi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      venussss
      Seni seviyorum kardeşim ialsdasdlsid
        amakafamiznasiguzel1
        sitenin senaristleri damlar yine şimdi
          celinne
          sana yanıma gel diyemiyorum ama gelme de diyemiyorum....
            ggg89
            Kendimce yoğunum, başım kalabalık tavrı ile cool bir hava yakalamak istemiştim ve ben sarhoşken "bana" mesaj atan eski sevgiliye "ooo bi sen eksiktin." yazmıştım.
              muzlu-pasta
              İnşallah cin musallat olursa cinci hocada sana tecavüz eder yazmıştım
                ilaydanazz
                Senin burnun ne güzelmiş öyle, ısıriyim mi bi tanecik?
                  maskoff
                  birbirimize komik lakaplar takardık. müdür götünü çok özledim versene bi yanak, yazmışım. insan içince duygusallaşır ben iyice laçka birisi oluyorum.
                    horny
                    arkadaşınla bi grup yapsaydık ayrılmadan önce keşke demiştim. nasıl bir bilinçaltı varsa böyle yazdım. öyle kör kütük sarhoş da değildim. çakırkeyf diyelim. ama arkadaşı da taş gibiydi hee. arkasından fotoğrafı gitti watsapta. ne tepki verdi hala merak ediyorum. konuşmadık görüşmedik. arkadaşına sonradan yürüdüm. sevgilim var dedi. ayrılmanı beklicem dedim. şimdi bi kontrol edeyim bakalım ayrılmış mı :)
                      mervenizz_
                      Bilerek sarhoş olup bilerek attım taktik ༼ つ ◕_◕ ༽つ
                        sadeceumut
                        İnstagram gizli sayfalardan bir kaç post göndermiştim görmediğini bile bile en son napıyorsun sen diye aramıştı
                          idkwhattosay
                          sevgilime yazmadım genelde. ona buna salladığım oldu ama malesef :(
                            mehmet_08
                            sarhoşken ....... bütün kombinasyonları deneyin
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.