132
29.12.2020
Şahit Olduğunuz En Klas Hareket
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      detokssuyu
      O eski klas hareketlerden eser yok tabi şimdilerde ama geçenlerde 77 yaşındaki dedemin 75 yaşındaki obezite sınırında olan babaanneme rahat uyuyabilsin diye hamile yatağı deniliyor sanırım yastığı da olabilir onlardan alması ve bunu hiçbirimizden yardım almadan hiçbir online alışveriş tecrübesi olmamasına rağmen kendi yöntemleri ile Trendyol'dan yapması. Yakın zamanda tanık olduğum en klas harekettir. Toplu taşımada kaptanla iletişim görevini üstlenen yolcular da oldukça klas hareketlere imza atıyorlar. Sıcak mı? "Kaptan klimayı aç!" Soğuk mu? "Kaptan klimayı kapat!" Bu arkadaşlar durakta kapılar açılmadığı zamanlarda "Orta kapı! Arka kapı" diye seslenen arkadaşlar aynı zamanda.
        me_out_bye
        Yok. Nesli tükenmiş.
          kaaninteyzesi
          Minibüste saçlarım rüzgardan savrulurken , çocuğun biri üstteki cami kaslı kollarıyla kapatıp şimdi iyi misiniz hanımefendi demişti çok seneler önce. Bence etkileyici
            nobodyy1
            Şşştt teko bu sefer sana katılıyorum. O değil de sen niye peaky fotosunu attın başlığına kızz.. Fotoya yazık. Sinirlendim şu an.
              karolunita
              pazarda tam düşcekken bi abimis beni kapşonumdan tutup kaldırıp patateeeees diye bağırmaya devam etmişti o sanırım
                caresizcare
                Ben hamileyken mide bulantısından kahvaltı yaoamamıştım Kaynım yiyebileceğim şeylerden bir tepsi hazırlayıp bana getirmişti Basit geliyordur ama o an nasıl mutlu oldum anlatamm👏👌
                  _gizem_
                  yok klas insanlara denk gelmedim glb
                    buse01
                    Bi tane çocuk vardıııı kaldırımdan geçiyorduk esmer sakallı biriydi falan her neyse arabayla yanımızdan geçerken kolu dışarda sigarasının külünü savuruyor bi eli direksiyonda ve arkadaşımla bana bakıyordu yani sadece bana bakıyordu göz kırptı eridimm olum yeni oldu daha bu olay, arkadaşımla kavga tutulşmuştuk bana yaptı o diyo bana yaptı ama tabiii ki de bana yaptı
                      mevsimlerdensnbahar61
                      İşte benim eski platonik yağmurlu bi günde bana ceketini vermişti yani daha iyileri vardır da işte kala kala bu kalmış aklımda napim
                        palmiye
                        Benim eski erkek arkadaşım ben karla kaplı yoldan geçemeyince kucağına alıp geçirmişti. Heytt be. Neyse bitti gitti işte.
                          gregory_
                          Benim hareketlerim.
                            absurdizm
                            bir şey var ama olmaz şimdi.
                              ladydisko
                              uzaktan ilişki yaşarken iki ay görüşmemiştik yüz yüze konuşma arasında şimdi seninle bu bahar gecelerinde içmek vardı demiştim iki gün sonra haftasonu kalmak için başka ülkeden geldi sonra o çita bir daha aşılmadı ama olsun
                                cinayetvaraga
                                başakşehir-psg maçında yapılan ırkçılığa psg li oyuncuların da tepki gösterip sahayı terk etmesi çok klastı.
                                  proffreufd
                                  Klas insan nedir? Hee tamam aynaya baktım şimdi ;)
                                    diocu01
                                    Doğduğum günümde arkadaşlar ders çalışalım diyip beni zooma çağırmıştı bende girdim sonra mum yakıp iyki doğdun falan demişlerdi çok güzeldi ve özeldi benim için ve foto çekip arkadaşın duruma koymasıda hoşuma gitmişti
                                      nykskaos
                                      Geçen yıl Kutay Berk'e instagramdan sesli teşekkür mesajı atmıştım. O da mesajımı video ve görselle sunarak sayfasında paylaşmıştı. Yeni yıl hediyesi oldu benim için. Hiç beklenmedik birinden..
                                      https://www.instagram.com/p/B6xUNa8AVH7/?igshid=1ike2yfsuqhkd
                                      https://www.instagram.com/p/B6xUNa8AVH7/?igshid=1ike2yfsuqhkd
                                        icimdekiroman
                                        Bize hiç denk gelmedi valla millet yazmış kıskandım
                                          dr.rock
                                          İbo isminde irikıyım bi çömezim var, hayli dini bütün sofudan hallice. Bide kızçe var aynı klinikte çalışıyorlar. Kız uçarı, boyalı saçlar, piercingli falan. Ufak tefek, zayıf minnacık bşi... Her anlamda İbonun tam zıttı. Muhattap olmuyor ibo bunla malum, prof ilişki... Çok konuşmaz ibo, işini yapar gider zaten. Bağırış çağırış duydum girdim kliniğe, uzun bir koridor, bi hastanın babası zebellah gibi çökmüş kızın üzerine, küfür kıyamet, ana-baba-ölü-diri saydırıyor, omuzundan tutmuş sarsıyor kızı. Ben hızlı adımlarla ilerlerken yandaki kapıdan çıktı ibo, adamı yakasından tuttu, döndürdü, kafayı gömdü sonra duvara çarptı ve yere fırlattı. Bir anda oldu, alamadık elinden, döndü en son; "kadına el kalkmaz köpek" dedi başkada tek kelime etmedi, çıktı gitti. Olayı yatıştırdık, adamın ağzı yüzü hoşaf. Çocuk iyi, iyileştirmişiz, evrak istenmiş getirmemiş, getir gel denmiş... Neyse doğru hareket değil tabi ama bana çok klas geldi, yaşanmasa iyiydi.
                                            ninjalargeliyor
                                            bir vatandaşın polise maaşını benim vergilerimle alıyorsun dedikten sonra polisin kaç lira vergi verdin lan diye cüzdanını çıkarması.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.