46
12.10.2020
Sahibe Filiz'in Birimizin Babasına Yaptığı Çirkin Davranış
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      lovewkoko
      - sürüngen... naber sürüngen? + iyiyim sahibem. - sen nesin? + sizin itinizim sahibem. - havla! + hav hav hav hav hav :( - sürüngenimle parktayız (tasmasından çekiyor) + hav hav hav :( sahibemle parktayız...
      https://twitter.com/kemalayca/status/1315673082405818369
      https://twitter.com/kemalayca/status/1315673082405818369
      0
        tam1peach
        Ahahaha bu adamın 2.videosu da çıktı garip
          busrawashere
          adamın para vermemek için yaptığına eminim
            kaaninteyzesi
            Yalnız surungeni havlatiyor. Kavram kargaşası
              benita
              İzlemicem :(
                monaiman
                Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahaha Knk bu ne içtiğim içeceği püskürttüm gülmekten. Allah'ım sen akıl ver. Puhahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha.
                  amakafamiznasiguzel1
                  ülke cidden bok yoluna gidiyo. bence IQ testi zorunlu hala gelmeli. düşük seviyede olanlar da katledilsin.... :)
                    _suveyda_
                    Lan oğlum ben sabah dükkan açıp akşam eve giden adamım. Oralet içiyorum lan, çaydanlık şakasına ağzımı ayırıp gülüyorum, bildiğin düz adamım. Neler izletiyorsunuz bana, neden izletiyorsunuz. Yapman böyle guzum.
                      me_out_bye
                      ...
                        cinayetvaraga
                        Dayı sen git kahvede basmaç oyna, yancı ol bedava çay iç. bu nedir ya! tasma diye çanta ipi takmış boynuna. Birde gömleğe bak. Kerhanede gün sonu indirimi mi bekliyorsun bu ses ne amk.
                          sairsel
                          🤮🤮🤮🤮
                            meyvesebze
                            Adam bu davranis icin bu kadina para oduo Tercih meselesi Lgbt+ nasil sorgulanmiosa buda sorgulanmasin Devir kotu diince linc yioruz sonra Yadirgamayin.Coluk cocugumuzunda basina gelcek bu rahatlik gevseklik umirsamazlikla
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.