16
7.4.2020
Sadece Ülkemizde Rastladığınız Son Zamanların En Abuk Olayı Neydi?
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
virüse karşı mücadele verirken tdk'ya takılan insanlar, insanlarımız...
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bir babanın kendi öz kızını iki kez hamile bırakması bu nasıl bir zihniyet yaa
  • Yanıtla
  • 5
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Pide kuyruğundaki amcanın, arkasındaki herif kendisine fazla yaklaştığı için 'sosyal mesafe var yaaeee' diye ağız burun herife dalması.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yerden emin değilim Kayseri diye hatırlıyorum. Coronadan korunmak için üfürükçüye giden bi grup iki ayaklının corona olması ajajshs
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Sokağa çıkma yasağının başladığı ilk zamandı herkes marketlere ihtiyaçlarını almaya gitmişti hafta sonu olcaktı yani bi tane amcanın çuvalı sırtlayıp içine sığabileceği kadar ekmek ile doldurması galiba ordu besliyo o amca
  • Yanıtla
  • 4
  • 1
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Koronadan korunmak için etil alkol içen yurdumun güzel insanları
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Maskeyi kulaklarının ön kısmına geçirerek ağzına gelmesi gereken kısmı kafasının arkasına denk getirmiş amcayı gördüğümden beri kendime gelemiyorum ben
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Vergi dairesini gittiğimde fark ettim ki önlem diye bişe yok
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Koronadan korunmak için arap sabunu yiyen adamı unutamıyorum. Hıı bi de çay tiryakisi var karantinadan kaçan... Tiryakiyim ben dayanamıyorum diyo fıkjdhıshs
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
1) bilecik'te "biz büyükşehir değilizzz!" anonsu yapılması 2) yoğurda arap sabunu katıp yiyenler, el dezenfektanı içenler.. ayh bu insanlar eğitilmez yauw
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.