82
3.1.2021
Radikal Ateistler
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      latifeci1
      Radikal Ateistler, Craig Stephen Hicks gibi insanlar. Bunlar Müslümanları ve diğer müminleri öldürmek için uğraşan insanlardır. Dinin doğası gereği kötü olduğuna inanırlar; dindar insanların doğaları gereği kötü olduğuna ve dinin yeryüzünden yok edilmesi gerektiğine inanıyorlar. Bunların dışında, Avrupa'da neo-muhafazakar ve faşist liberallerin yanı sıra radikal laikler var. Bunlar, İslam'ın kötülüğüne aynı derecede ikna olmuş ve Batı değerlerini insanlığın geri kalanına dayatmak isteyen insanlar. Ancak "sistem içinde" çalışmak istiyorlar. Ortadoğu'da askeri diktatörleri desteklemek ya da Afganistan, Irak ve Libya gibi ülkeleri sahte iddialarla ya da “özgürlüğü ve demokrasiyi yaymak” ve “insan hakları” kaygısıyla işgal etmek istiyorlar. İster ABD'de ister Avrupa'da Radikal Ateizme ve türevlerine karşı bir tavır almak için bir araya gelirsek, kolektif geleceğimiz için büyük umudumuz var. Başarısız olursak, korkarım milyonlarca daha masum hayat tehlikede.
        imailahorsilahh
        Bu da latife mi yoksam? Okuyan biri şaapsın bana da.
          mevsimlerdensnbahar61
          Şu ahir ömrümde bir şey daha öğrendim ne insanlar var yahu
            eski_bi_tanidik
            Aklı başında olan insan ateist olmaz kanımca. Bu kadar mucize bi tesadüfle gerçek olamaz. Icimizdeki organizmalar, yaşamak için gerekli olan her şeyin olması, yiyebilmek, yedikten sonra sıçabilmek xxjcjxkx daha bir sürü sayabilirim
              asit
              bu konuda radikal ateistlere pek gerek kalmıyor bir demet latifecim, çünkü İslam'a en büyük zararı yine müslümanların kendisi veriyor
                tsukyomi
                Sonra hümanistliğe saydırınca niye böylesin diye linç ediyorlar. Ben bu latifecileri savunamam kardeşim, kimse kusura bakmasın.
                  birbogakadini
                  kaynak şeyetseydiniz ona göre şeyapıcam da
                    nickimdebileolmaz
                    Ateistler bunu açıklasın kuranı hemen yırtar ateist olurum.
                    https://youtu.be/KJMt_rUpalM
                    https://youtu.be/KJMt_rUpalM
                      imailahorsilahh
                      Bi de bişey sorucam Salam'a tapmak atayizlik mi? Korkarım Yomi'yi toprak bile kabul etmeyecek, Allah onu şol cennetin ırmaklarında bıcıbıcılasın inş. ÇokAmin....
                        ceviz-agaci
                        Zalim olmak insana kıymak ataistlikten gelmiyor olmuşsa da bilemem ama olayın içinde islam kelimesi geçince bana gerçekçi gelmiyor tüm müslüman ülkelerde müslüma na gene kendi dindaşları kıymıyormu yani ozaman dini islam mahzebi müslüman olunca sorun ortadan kalkıyor mu zalim olanın... Gerçekten senelerdir şu biz çok müslümanız laflarından din tacirliginden bunca olan se ye ve basimizdakilerine bakarak halen islamiyeti kullanmak saçmalık.. Laflarım bu başlığı açana degildir
                          bkurt
                          Başında radikal kelimesi varsı hepsi aynıdır
                            patronice24
                            Radikal ateizm ve türevlerine karşı durmak için bir araya gelirsek eğer, araya '' ateizmi bozma muskası'' satacak olan din tacirlerinin türeyeceğine yemin edebilirim.
                              muzlu-pasta
                              Her inancın bir radikali var hepsinin amk
                                thetalentedmrripley
                                Radikal ateizme karşı bir araya gelirsek; bizim de aramızdan radikal radikal ateizm karşıtları çıkacaktır.
                                  dr.rock
                                  ATEİSTLER MÜSLÜMANDIRLAR (DİNDARDIRLAR) TOPLANIN KANITLIYORUM : 1) İNANÇ: MÜSLÜMAN: Allaha inanır ATEİST: Pozitif bilime inanır 2) MESİH MÜSLÜMAN: Hz. Muhammet ATEİST: Fikir önderleri 3) İBADET MÜSLÜMAN: Namaz ATEİST: Tartışma 4) HEDEF MÜSLÜMAN: Ölünce cennette gitmek ATEİST: Yaşarken cenneti yaratmak 5) RENGİ MÜSLÜMAN: Koyu lacivert ATEİST: Açık lacivert
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.