97
25.5.2020
Prezervatife Verilebilecek Alternatif İsim Önerileri
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Kuşakabin olabilirdi...
  • Yanıtla
  • 3
  • 3
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Poşet. Pipi kılıfı. 🤔 Çocuk yapma önleyici poşet. Pipi muşambası. 🤔🤨. -- Pipi balonu ? Abi oradan bi paket pipi balonu verirmisin? -- Aman başımıza bir iş gelmesin naylonu. İzolasyon. Koruma kabı. Pipi tunik. Kapşonlu pipi. Çarşaflı pipi. Pipi türbanı. 🤔 Sıvı yalıtımlı pipi yağmurluğu 🤔 Aman hanım futbol takımı kurmayalım aparatı. 🤔 Pipi sterilizasyon. 🤔🤔🤔🤔 -- Pipi tayt. Pipiler için lateks. 🤔 Çocuk istemiyorum naylonu. Et ete değmeden de olur yöntem B Dayanamıyom hanım niyeti bozdum. Bari sıkı giyinelim paketi. -- Pipi sarma. Saklama kabı. Pipi muhafaza kabı. Aids bariyer muşambası. 🤔 Tak Takıştır aksesuarı. Medeni pipi donanımı. Hijyen poşeti. Pipi olur ama çocuk asla aparatı. Nüfus patlaması önleyici kılıf. Aile planı kabı. Hamilelik geçirmez. İstenmeyen tazikli sıvı engelleyicisi. Pişmanlık önleyici. Doğum kontrol muşambası. Daha fazla düşünmicem yeter. B*ku çıkıyor. 🤦🏻‍♂️ Bye 👋🏻🖖🏻. Algıda b*kunu çıkartma.. 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🙂.
  • Yanıtla
  • 6
  • 3
10 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Korungaçlı kaydırgaç :p
  • Yanıtla
  • 5
  • 3
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Susturucunun nesi var?
  • Yanıtla
  • 3
  • 4
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Anti-Döllenme :)
  • Yanıtla
  • 1
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Çocuksavar
  • Yanıtla
  • 2
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Zevk katili.
  • Yanıtla
  • 2
  • 1
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
kasket-ül yarrak Bir yerde okumuştum bunu Bak şey de olur ama, BÜLÜKLÜK
  • Yanıtla
  • 11
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Kaput, şapka
  • Yanıtla
  • 0
  • 1
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Doğru karar.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
saklama kabı
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Paraşüt abicim paraşüüt :)
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Takke-i kamaşullah
  • Yanıtla
  • 1
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
yağmurluk
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
hücum yeleği
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Prezervatifin kadın için de olduğunu hatırlatır, kukuluk derim
  • Yanıtla
  • 1
  • 1
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
similya bodyguardı hahahah :D
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Döl israfı
  • Yanıtla
  • 1
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Life-saver.İngilizce daha anlamlı oluyor.
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
her ailenin kullanması gereken bilinçli üreme aparatı
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.