114
31.12.2020
Porno İzlerken Gördüğü Kazak Yüzünden Eşinin Onu Aldattığını Öğrenen Adam
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      lovewkoko
      sosyal medyanın böyle kötü özelliği var işte. durduk yere dünya başınıza yıkılabiliyor. adam yıllardır evli ve canı sıkılıp porno izlemek istemiş. porno izlerken bi bakmış ki kadının üzerinde bir kazak var ve o kazak eşine hediye ettiği kazağın aynısı.. bir hüzünle videoyu izlemeye devam eden adam, videonun sonunda üzücü gerçeği öğreniyor. evet o kazak eşine aldığı kazağın aynısı ve videodaki kişi de kendi eşi.. daha sonra bu hikayede yanan kişi olan S.M. soluğu mahkemede alıyor ve boşanma davası açıyor. hayat böyledir işte, ne olacağını asla bilemezsin.
      https://www.haberler.com/sosyal-medyadaki-uygunsuz-video-hayatini-karartti-13837599-haberi/
      Haber gerçek
        _gizem_
        oha bu kaçıncı evre bi üst leveli yok bunun çok kötü olmuş
          buse01
          Kadın galiba benim akrabalarım benim eşim arkadaşlarım p2rno izlemiyor p2rnonun p sini bile bilmiyorlar diye düşünüp bu mantıkla mı yaptı acaba
            _gizem_
            tam bir bruh moment anı...
              me_out_bye
              Pis. Bari adamın aldığı kazağı çıkartıp yapsaydın k. Üzerinde birde eşinin hediye aldığı kazakla ikişiyor film çekiyor. Evreye bak.
                busrawashere
                acaba adamın can sıkıntısı gitmiş midir
                  ali-vercetti
                  yazık la link bari atın
                    asit
                      cinayetvaraga
                      acı olmuş.
                        palmiye
                        Evliler niye izliyor yav. Gerçi burda en son takilinalacak şey bu sanırım. Çok feci.
                          talihsizinteki
                          oha amk çok iyi olay
                            sedefartuny
                            Yok artık. Ne belli o kazaktan sadece eşinde olduğu videoda eşini mi görmüş anlamadım ama o zaman kazaktan anlamış olmuyor. İnandırıcı bulamadım.
                              kaaninteyzesi
                              Bari o kazağı giymeseydin karaktersiz irispi
                                ladyfierce
                                haydee eşe dosta açıklamayı nasıl yaptı acaba üzüldüm
                                  dr.rock
                                  Nasıl bir insan kazakla sevişir inanamıyorum. Tabii boşanır, haklı adam. Görgüsüz
                                    nickimdebileolmaz
                                    Soyunmadan başlamamak gerek.
                                      thetalentedmrripley
                                      Kim dedi sana amatör izle diye, açsana brazzers falan tertemiz risksiz. Bir de porno izliyordum demeye utanmış sosyal medyada gezinirken gördüm demiş 🤣🤣
                                        birkankarael
                                        Aklıma şu karikatürü getirmiştir.
                                          francodio
                                          Bi orospu orospuysa o orospu orospudur 🤷🏼
                                            eflayilmaz
                                            Hem kadın hem erkek için şansa bak be
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.