Polislerle Girilen İlginç Diyaloglar
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      montana_
      genc:(kusmaktadir)boughhh polis:(yaklasir)soda icirin soda diger gencler:??? genc:bougghh,erghhh.. polis:neyse hadi iyi aksamlar..*
        thetalentedmrripley
        Dersane çıkışı eğlenmeye gittik. Gece de alkol oranı yüksek olarak Kızılay'da kaldırıma çıktık, lastik patladı. Şoför arkadaş 'beyler polis gelir şimdi, öğrenciyiz diye acındıralım kendimizi de ceza yazmasın' dedi. Bunu duyan zeki ama sarhoş bir arkadaşımız inandırıcı olmak adına arabadan kitapları alarak gece vakti kaldırımda ders çalışmaya başladı. Polis geldi, manzaraya baktı. Dört sarhoş, ikisi lastik değiştirmeye çalışıyor, biri öğrenci olduğumuzu anlatmaya çalışıp kaldırımda ders çalışan dördüncüyü kanıt olarak gösteriyor. Diyalog namına bir şey hatırlamıyorum ama polisin kaldırıma doğru attığı o kahkahayı asla unutamam :)
          damarcibasi
          Üniversite yıllarımda polislere zaten gıcık olduğum bir dönemde yurda dönerken ekip otosu yol kenarında durmuş gelen geçeni kesiyorlar. Ben de bir şeye öfkeliyim zaten polis otosunu görünce içinden söve söve yürümeye devam ettim. Zihnimi mi okudu herifler anlamadım arkamdan seslendi bu abiler. Duymazlığa verdim devam ettim yürümeye arkamdan koşup zorla tuttu biri kimlik istedi. Ben de zaten sinirler zıplamış "hayırdır memur bey" dedim. Kafayı kaldırdı ters ters baktı "bir ihbar mı var neden durdurdunuz" diye sıvamaya devam ettim. "Gel ben sana göstereyim nedenini" diye aldı ekip otosuna. Kimsin nesin baban ne iş yapar vırt zırt ufak çaplı bir sorgudan sonra hemşeri çıktık bir tanesiyle de öyle saldılar yoksa biri kafaya koymuştu gözaltında tutmaya. Bu olaydan önce de zaten sevmezdim daha bir tiksinir oldum polis camiasından.
            kafatamircisi
            Ehliyet beyfendi Geçen gün siz aldınız ya sizde mi kaybettiniz))
              buse01
              Arkadaşımla polislerin yanına gitmiştik sohbet etmek için, iki kişilerdi. Sağdaki benim soldaki senin diye anlaştık. Konuşurken polis abiye çok çekicisiniz dedim güldüler fln sen de çok tatlısın dedii ayy aşık olduk böyle ejdueiudud yaşlarımızı sordu cevapladık tmm kardeşim dediler sonra da ben de kaç cm diyip kaçtım sıfır dedi o da wjdhjehxjd yaaaavvğğ aramızda çok yaş yoktu 10 yaşın lafı mı olurğ...bi tane daha var kücük abim pols, arkadaşları eve gelmişti çok yakışıklılar böylee, ters kelepçe yapar mısınız arkamı döneyim mi demiştim 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ djdyjehdhd çok cringe ya
                dikistutmaz_sabri
                en klasiği ne memuru alkol beydir.biri gelip yazmadan ben yazıyım
                  roar
                  aklıma gelen :D
                  https://www.youtube.com/watch?v=MGOO6JbLu3Y
                  https://www.youtube.com/watch?v=MGOO6JbLu3Y
                    gunesliler
                    Halı sahaya her hafta 2 3 kez maç alırdık. Arkadaşın sıradakini ben ayarlayayım dedi. Dedik ok sorun yok. Halı sahaya eleman olarak yeni başlayan çocuk son maçın 00:00- 01:00 olduğunu unutmuş, bizim mal de 01:00-02:00' maç almış. Neyse çıktık maçtan gece 02:30-02:45 arası parkta dinleniyoruz. Siviller geldi, Kimlik istediler. Verdik, Nerelisin sen dedi , dedim İzmirli' yim (bu sırada İstanbul' dayız) Diğer polis dedi ki, ver dedi bunun kimliği bundan bi' şey olmaz. (ulan sövsem mi üzülsem mi bilemedim, Bu nasıl bir tabir arkadaş?
                      tipik-biri
                      Yeşilköy tarafında bir festivale katılmıştım üni 2. sınıftayken. Kamplı bir etkinlikti. Akşam geç vakit oldu birinin çadırına ortak mı olsam derken neyse sabah okul var diye vazgeçmiştim. Vakit gecenin 11'i, baktım bulunduğum yerden toplu taşıma da geçmiyor. Polis arabasını gördüm:) Durdurdum:) "Ben Beylikdüzü'ne gideceğim, ya oraya ya da herhangi bir toplu taşımaya bırakır mısınız?" dedim. 2 polis abi vardı. Tamam gel dediler. Bindim polis otosuna, herkes bana bakıyor. Suçlu sandılar beni herhalde:) Neyse gidiyoruz polis abilerden biri "Aferin, ne güzel, atılgansın, katılıyorsun böyle yerlere..." derken diğeri "Senin kız başına, tek başına gecenin bu vakti buralarda ne işin var, korkmuyor musun, ailen bir şey demiyor mu...." diyordu. (tesettürlüyüm bu arada) Sustum, birinden birini onaylasam diğeri sıkıntı. En son işte metrobüse bıraktılar sağolsunlar. O sıralar bir polisin arabasına aldığı kadına tecavüz ettiği olayı dolaşıyordu haber kanallarında. İyi cesaret etmişim harbiden yaaa
                        sharinnegan
                        Belim hafif açıldığı için tabancamın ucu görünmüş 3 polis üzerime atıldı resmen, belimden silahı almaya çalışıyor zar zor aldı. Sen bittin oğlumlar falan, benim yüzümde hafif bir gülümseme, ekip otosunun yan kapısı açık, komiserde gülmeye başladı. Oğlum aptalmısınız ruhsatsız silahı adam kılıfla taşırmı diye, sol kolumu bükülü tutan arkadaş ruhsatlımı bu dedi, ruhsat sorsanız çıkarıcaktım ama hevesinizi kutsağınızda bırakayım dedim. Komiser şikayetci olmayım diye kahve telif etmişdi.
                          uncertainty_
                          Karıştırma abicim ya. anlatılmaz burada.
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.