Patronum Önce Üstüme Çıktı Sonra İki Tane iPhone X Aldı
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      muzlu-pasta
      Üniversite dönemimde para kazanmak için büyük bir restoranda müşterileri karşılama masalarını gösterme gibi bir iş yapıyordum o zaman kadar işletmenin sahibini hiç görmemiştim ve müdürüm bu gece teftişe gelicegini hazırlıklı olmamı söyledi bende o zamanlar belki zam alırım umuduyla bir süslendim bir süslendim görmeniz lazım yürüyen tablo gibiydim yine her zamanki gibi bir iş gününden sonra akşam 9 gibi bu patron geldi ama adamda şimdi karizmatikti yani ne yalan şöyliyim 45 li yaşlarda kalıplı hafif ağırmış uzun saçları ve sakalıyla tam türk erkegi tipi vardı.Geldi karşıladım en iyi yerdeki masaya götürdüm yanındada tam kaşmere benzeyen bir tane kadın vardı.Masayi gösterdikten sonra beni masaya davet etti tabi ben şok siz bim.Eee bende o sıralar biraz topuklu ayakkabılarımında verdiği cesaretle oturmuş bukundum ama nerden biliyim gelecekte olacakları tabi bu bana sorular sormaya başladı bende az zilli değildim o zamanlar adam ne espri yapsa gülüyor he dese cilveli cilveli yanıtlar veriyordum tam bir Halit avcısı Yıldız olmuştum yani ama işte öğrencilik arkadaşlar ne yalarsınız ay pardon ne yaparsınız heyse adam baya şaraplar etler falan götürdü bende nazik nazik ufak ufak yiyorum anam sonra ne oldu tahmin edin.Bu herif sarhoş oldu iyice bana sarkıntılık yapıyor ben tabi ufak hareketlerle geri çekilmeye uğraşsamda geldikçe geliyor artık nerdeyse taciz boyutuna çıkıcaktı.En sonunda "Ben artık gitsem ****** bey diyip kalkmaya yeltendigimde kolumdan tutup "Otur lan!" Diye bağırında ben oturmayı denerken sandalyeden düştüm oda benim üstüme düştü öyoe olunca aaa ama görmeniz gerek o gece siyah mini bir elbise giymiştim her yerim açıldı adam neyseki ırzıma göz dikmemişti tabi dikse bile ben gururlu bir kadınım bilen bilir hemen kalktık ve ben koşarak ağlaya ağlaya eve gittim yarın sabah işe geri gittigimde müdürüm bana gelip o zamanlar çok lüks olan iki tane Iphone X vererek "Patronun özür hediyesi" deyip gitti tabi ağlasammı güksemmi sevinsemmi bilemedim buda böyle bir anımdır aşkolar hazır coronayım evde sıkılıyorken size anlatıyım dedim
        asit
        yine seks hikayesi mi yazıyosun Feridun abi ?
          dr.rock
          Biraz erotik yazaydın bari
            buse01
            Sen onun üstüne çıksan neler alır o zaman dxjdhdhx her neyse çok boktan kurgu olmuş yeminle
              benita
              Hayal gücüne bak porno siteleriyle Samanyolu Tv karışımı gibi
                mehmet_08
                İPhone x hala lüks muzcum
                  redblack
                  Kat'i suretle vukû bulmuş bir hâldir.
                    thetalentedmrripley
                    Patronun ismi Nusret değilse ****'lı kısım kimsenin skinde olmazdı boşa sansürlemişsin :)
                      cinayetvaraga
                      birincisi, etrafında birilerinin sürekli sana kayma eğiliminde olmalarını bir sorgula. esas kaşmerlik ay pardon kaşarlık sende var sanırım. ikincisi ise türkçe özürlülüğünle yine katletnişsin ortalığı. üçüncü olarak ise senin bu uydurmalı hikayelerin bana otogardan aldığımız küçük ebatlı o malum dergileri anımsatıyor. bilen bilir o dergileri. aferin ramak kaldı silkilmene. o hikayeleri de bekliyoruz seni seksi şempanze.
                        hassasterazi
                        itiraf.com u özledik :(
                          kisacadeniz
                          Konum istiyorum. O patron benim de üstüme çıksın bi
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.