Parası Olmadığı İçin Sevgili Olmaktan ve Evlenmekten Kaçan Erkek
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      lovewkoko
      bu kişi benimdir. bu konuda yalnız olduğumu da düşünmüyorum. bu hayat böyledir sonuçta. amma çok bu dedim ya... yani bir şeye adım atıyorsanız sonuçlarını düşünmek zorundasınız. size şimdi şunu söylemek istiyorum hanımlar. eğer flörtünüz bir parça ciddi adım atmaktan korkuyorsa, bu dediklerim sevgili olmak için de geçerli, belki de gerçekten maddiyatı düşünüp kendisini geri çekiyor bile olabilir. ne demiştim? bu hayat böyledir...
        bay_tonymontana
        Dostum hayat öyledir hep kimsenin içini bilemezsin Ben seninle kuru soğanı oturur yerim aç kalırım açıkta kalırım gerekirse diyorsa anında o kişiden uzaklaş genelde bunlar hep içi boş insan iki yüzlü sahtekar edebiyatıdır sana abi tavsiyesi üzülen sen olursun.
          dikistutmaz_sabri
          ben ise tam tersi param var diye evlenmiyorum.neden evlenip tüm güzelliklerden kendimi mahrum bırakıyım?birsürü seçenek bol imkan varken yani?ayrıca parası olmadığı için evlenememek diye bişey yok günümüzde bankalar ihtiyaç kredisi,tüketici kredisi,düğün paketi kıl paketi tüy paketi filan gibi birsürü cazip fırsatlar sunuyor çalışanlarımdan parası olmayıp böyle evlenenler oluyor
            disi.ejderya
            Ya sevgi ve para birbirine o kadar uzak kavramlar ki niye hep birlikte anılıyor anlamış değilim. Paranın aq sokakta bile yaşarım onunla ki öyle zamanlarımız bile oldu...
              sairsel
              O kadarrrr! 😁
                tsukyomi
                Maddiyata önem vermeyen kızçeler bul Kokocum. Birlikte harcanan emek ve birlikte kazanılan para kadar güzeli var mı yahu? İlişki iki kişiliktir, bir kişiye maddi manevi daha fazla yükleniliyorsa o ilişki değildir.
                  zxx
                  Parayı kadın sorun etmiyor en azından geneli etmiyor fakat paraya muhtaç gibi yaşayan kadınlarda var. Fakat burada anlatılmak istenen parasız, borçlu şekilde evlenip sonra kadını ömrü boyunca borç işinde yaşatmak doğru değil be. Evet her şey para değil falan filan ama durduk yere bir kadını borcun içine sokmak bence de doğru değil. Ya bunu karşı tarafa anlatıp neyin içine gireceğini bilmesi gerekiyor yada manitacılık işlerine devam
                    sena158
                    Evlenmek para gerektirir illaki ilerde çocukların gzl yaşayabilmesi için ama sevgili olmaktan kaçınmak demek sevdiğin kız parayı senin harcamanı bekliyeceğini bilmen demek, burda paran yoksa sahilde bi bankta oturup yine de yüzünü göreyim diyebilen bir kızı sevsen sevgili olmaktan korkmazsnz. Ayrıca çalışma götü olan her erkek bir şekilde faiz haram yemeyip sabrederse Rabbim mükafatını verir sen yeter ki tevekkülünü et :)
                      asit
                      Ya maalesef bi taraf ses çıkarmayıp hoş görse de bu durumu, bir süre sonra yorar her iki tarafi da. Kişi faktörü çok önemli çünkü çok az insan bu durumu anlayışla karşılar.
                        mevsimlerdensnbahar61
                        Parası olupta sevgili olmaktan ve evlenmekten kaçan erkek töbeler olsun düşman başına
                          gizemino
                          Ne acı dedigim bir durumdur. Evet vardır illaki harcaması sevgili olmanın ama bunda kaçmak da sanki kız para yiyor gibi bir kapıya çıkıyor. Korkmayın beyler kızlar kendi cebinden ödüyor he hic yoksa parkta da oturuyor derdiniz buysa yapmayın
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.