49
30.11.2020
Para İsrafı Olduğunu Düşündüğün Ancak Herkesin İnatla Aldığı Şey
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      herseyinaktivisti
      Alınan bir şey olmasa da bana göre düğünler. Bir dünya para, bir dünya masraf yapılıyor 2-3 saat için. Yapan yapsın yapmak isteyen elbette. Sonuçta herkesin para harcayacağı şey farklı. Ancak binlerce lirayı hatta 100 binlerce lirayı birkaç saate vermek garip geliyor bana. Bir de ne kadar gösterişli olmaya çalışırlırsa o kadar avam durduğu gerçeği var.
        asit
        sigaradır net
          eski_bi_tanidik
          Evet ama ömründe bir kere yapılıyor. 10lara da hak vermek lazım
            gregory_
            Rakı Kokoreç Frambuazli Pasta Gömlek Atlet Vodafone
              busrawashere
              balat hissesi
                redblack
                Iphone Alfa Romeo Mocha ve latte Meyveli soda Erkek klasik yelek
                  palmiye
                  Makyaj malzemeleri. İsraf ama çok hoşlar.
                    me_out_bye
                    Meyve suyu. Abidik kubudik içecekler. Meyve al ye ya da evinde aletiyle sık tazecik iç miss gibi k. Sağlığın dibi. Ama tembellik işte ve kandırılıp durulma sendromu. Bu hoş gözükuyor tadı güzel canım çekti bi içeyim falan diyoz. 10% o içecegin ham maddesi 90% katkı k. Yine #ç evladının biri para kazanmak için sana şirin gözüküp tokalaşmak için elini uzatmış. Sende uzatmışsın ve yılan kafasına dönüşüp eli elini dişler.
                      676irmak
                      Kürklerr amk gerçek kürkler zaten çok sinir bozucu. Ya hayvanı öldürüp, giymek?!??!?!? Neyse...
                        yazar21
                        İpohone
                          monaiman
                          Çamaşır kurutma makinesi.
                            caresizcare
                            Var olduğu halde bot ve mont
                              suphelihoroz
                              yeni ve moda kıyafetler
                                asosyalmedyaci
                                -Apple ürünleri (tamamen boş bir algıdan ibaret) -Nike (plastik kullanmak istiyorsanız devam edin) -Vw grubu hariç diğer marka araçlar (zevk renk muhabbetini geç sana zarar ettirmeyen tek marka net!) -Trend diye ortaya atılan herkesde olan saçma ürünler (tekstil vs bir çok şey olabilir) -Söz, Nişan, Dügün gibi organizasyonları kral faysal misali abartılı yapmak
                                  roar
                                  Son model telefonlar tam olarak bu şey ya. Abi 1000 liralık telefonda da aynı şeyi yapıyorsun 12.000 liralık telefonda da aynı şeyi yapıyorsun. Tek farkı bir ortama girdiğinde oluşturduğu hava ama artık onun esprisi de geçti yani. Millet o paraya telefon mu alınır kafasına geçti çok şükür. En azından bir kesim böyle düşünebiliyor.
                                    plazacalisani
                                    Piyango bileti. Yalnızca bir kişiye çıkıyor.
                                      sbstnbjk
                                      Düğün, evlilik masrafları. Amiral gemisi olarak adlandırılan cep telefonları Sıfır otomobillerdeki bazı opsiyonel özellikler Yılda 15.000km'den az yol yapanlar için dizel otomobil. Bakın bu israftan öte gerizekalılık. Gereksiz veya ihtiyaç duyulandan çok daha fazla alınan ev eşyaları. (Misafir yemek takımı, salon oturma grubu, su bardağı, şerbet bardağı, içecek bardağı vb.)
                                        delimiy
                                        Telefon kılıfı. Ruh hastası gibi bir sürü kılıf alıyorum. Bu bi bataklık
                                          gulun
                                          Türkiye’de ithal edilip üzerine bir de vergi yüklenen çoğu şey . Pardon bunları mecburiyetten alıyoruz .
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.