Özdemir Erdoğan'ın Zeki Müren Kötü Örnek Olduğu İçin LGBT'liler Çıktı Açıklaması
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      gizemino
      Kendisinin şarkılarını da çok severdim oysaki. Sayın Özdemir Erdoğan beyefendi, iki gün önce bir röportaj veriyor. Belki görenleriniz olmuştur. Söylediği her şeyi aynen aktarıyorum.
      https://www.sabah.com.tr/yazarlar/gunaydin/tuba-kalcik/2021/03/08/ozdemir-erdogan-zeki-muren-kotu-ornek-olmadiysa-lgbtler-nereden-cikti
      Röportajın tamamı için bakabilirsiniz
      “Zeki Müren'in kadın çağrışımlı makyajları, kıyafetleri, mini eteği, halktan ve yönetimden hiçbir tepki almadı. Televizyonun en önemli reyting saatlerinde, halkımız, çocuklarıyla birlikte ailece bu gösteriyi izledi. Çeşitli sahnelerdeki klasik müziğimizin kalitesini çok aşağılara çeken taklitlerine ne demeli? Şimdi bazıları ‘Benim çocuğuma bir şey olmadı’ diyor ama en sıradan bir psikolog bile çocukların herhangi bir tanımlamaya sığdıramadıkları bu obje karşısında etkilenebileceklerini kabul eder. İşte benim de itirazım bu noktada başlıyor, eğer kötü örnek olmadıysa, her toplumsal harekette, alakalı alakasız çok renkli bayraklarıyla boy gösteren LGBT'ler nereden çıktı, bunu görmek lazım.” Gerçekten de affedersiniz? Zeki Müren, bu ülkenin en saygın sanatçılarından biriydi ki hala da öyle. Hem kendisine hem de LGBTİQ+ bütün bireylere o kadar büyük bir ayıp ki bu açıklama. Açıklama sonrasında çok sayıda sanatçı kendisine tepki gösterdi zaten. Çok da iyi yaptılar. Artık üstü kapalı ya da açık herhangi bir nefret söylemi görmek istemiyorum ben ya
        kania_
        Yani saçma olmuş bence zeki müren çok çok değerli sanatçılardan birisi ve bence çok iyi birisiydi.Zeki müren hakkında yorum yapan kişininde tepki alması çok iyi olmuş.
          sedefartuny
          Haydaaa... Özdemir Bey hiç beklemezdim sizden. Çok talihsiz bir açıklama olmuş çok. Neden yani? Sizde mi akıl tutulması yaşıyorsunuz bu konuda. Üzücü.
            tsukyomi
            Zeki Müren'den önce hayvanlarda bile eşcinsellik yoktu tabi, ne sandıydınız? Yine alkışlarla yaşıyorsun sanat güneşi.
              gulfemkaya
              yakışmadı, unutulduğunu falan düşünüp gündem olmak için mi böyle bir açıklama yaptı acaba
                efla_tun
                Of of incanların cinsel yönelimine bu kadar dikkat etmeyi ne zaman bırakacağız Cevabı biliyoruz
                  mrlawyerkk
                  Bunlar neden Zeki Müren'e taktılar kafayı ya. Sen Özdemir Erdoğan'sın kendine gel be adam. Ne gereği var bu söylemin. Keşke böyle düşünmesen ama düşünüyorsan da kendine sakla.
                    strangestar
                    Ağa yalnız bu herifler Zeki Müren hayyata olsa birbşey söylemez yüzüne
                      almila__
                      çok saçma açıklamalar çok.. gereksiz yani..
                        furkanbozkurt
                        Linç edilcem biliyorum ama adam doğru söylüyo arkadaş. Gaylik, translık, lezlik gibi şeyler uydurulmuş kavramlardır. Dikkat çekmek için saçma sapan bi kurguyu yaşıyo bazıları farkında değil
                          gollummm
                          Gereksiz bir tartışma. Demekki bütün dünya Zeki Müren dinliyormuş...
                            arasserin
                            Özdemir Erdoğan mı kaldı? Gereksiz ve yersiz bir açıklama olmuş
                              keladam
                              Bu eski bir haber değil mi? İnsanlar yaşlandıkça cozutuyolar. İnternetle beraber herkesten bu kadar haber almaya başlamamalıydık
                                samyeli90
                                Ölmüş insanlarla uğraşmaya bayılıyorlar Zeki Müreni halk öyle kabul edip öyle sevdi adam beni sevenler istemiyor diye evlenmedi bile sen ne konuşuyorsun seni sevenlerde var abi neyin kafası bu
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.