Ortamda Seks Konuşulunca Kaçan Tipler
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      starasena
      Nedenini bilmiyorum ama bu tiplere fena ayar oluyorum. Bir şekilde konu cinselliğe geldiğinde kaçan utanan insan genelde daha çok sex yaptığını düşünüyorum kaçmayın abi cinsellik hayatın her yerinde.
        modernnecla
        insanlar özel hayatlarını paylaşmak zorunda değiller! özellikle bu başlığı açan seninle hiç istemeyebilirler :(
          voila
          Şuna sex demeyin aq başlığı ciddiye alamıyorum sksk neyse. Ben de asıl seks hayatını millete anlatanları anlamıyorum, iki kişinin özelini herkese söyleyenden kaçacaksın asıl.
            kafatamircisi
            Birlikte olduğu partnerine karşı olan saygısından olabilir, sex konuşulunca kişiye potansiyel sex makinesi gözüyle bakan av köpeği gibi salyaları akan pusuda bekleyen tiplere malzeme olmamak için olabilir cinsel hayatı sadece mastürbasyon yapmaktan ibaret olan lağım ağızlılara mastürbasyon malzemesi çıkmasın diye de olabilir mi?
              blondewitch
              Cinsellik ile alakalı mevzular derken ne mesela? Sevgilimle yaşadığım cinselliği herhangi bir insanla tabii ki paylaşmam. Başkası anlattığında da ayar olurum. Ha ama konu olarak cinsellik ara sıra konuşulabilir. Bilgilendirme olsun, var olan bir sorunu çözmek olsun, ya da sosyolojik açıdan incelemek olsun. O yüzden seks konuşulunca derken kastettiğin seksi biraz açman lazım.
                minmina
                size ne kaçtıysa istemiyordur belki konuşmak
                  disi.ejderya
                  Onlar sex yapar mı yahu ? İyi geceler emice diyip yatıyorlar jfjfj
                    tsukyomi
                    Su içmek kadar normal bir eylemi bu kadar yüceltmenin ya da yermenin bir anlamı yok. Çatır çutur konuşurum, konuşmak istemeyenlere de saygı duyarım. Ama bana saygı duymuyorlarsa keleşe ihtiyaç duymam arkadaşlar, girince açılan çok şey var. Bunu yaptırtmayın kendinize.
                      eskiciamca
                      Bence linç yemene gerek yok çünkü doğruları söylüyorsun sanki konu buraya geldiğinde onları sikecekmişiz gibi davranan insanlara fitil oluyorum bende.
                        patronicee
                        Muhtemelen seks yapmak için kaçıyorlardır. Not: Sex yazmayın şuna lütfen.
                          bright-wizard
                          Kaçmayın yaaa, rahat olun yaaa, oturun evinizde yaaa
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.