8
12.2.2021
Online Eğitim Döneminde Yaşadığınız Trajikomik Olaylar
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      gizemino
      Ha bitti ha bitecek diyerek online eğitimde bir seneyi geride bıraktık. Önümüzde de bu şekilde devam edecek uzun bir yol var gibi. Bu başlık altında bu dönemde yaşadığınız komik ya da trajikomik olayları topluyoruz. Kendi başıma gelen bir olayı anlatmak isterim. Dersi 200 kişi alıyoruz. Hocamız da baya tatlı bir adam zaten başkası olsa dersten fflerdim. Ders inanılmaz sıkıcı. Ben de kamera ses kapalı dersi açıp gidip takılıyorum normalde. Şarkı falan dinliyorum öyle. Neyse bir gün sesi açık bırakmışım. Açık bıraktığımın da farkında değilim sınıf 6-7 dakika benim şarkılarımla şenlendi. Arkadaşım en son arıyor. Sesin açık kapat diye. Hoca da kapat diyormuş ama tabii nereden duyucam. Yaşlı bir adam kendi de kapatamamış. Neyse sonra özelden baya özür diledim de çok sıkıntı yapmadı.
        moon_night
        Mikrofonu açık unutmuşum, yemek yiyordum😳😳
          eski_bi_tanidik
          Bana online egitum ya da egitim demeyin 🆎️
            badideasensei
            Biri şarkı söylüyordu , iyi ki sesi güzeldi. Biri makyaj malzemesi almaya gitmişti derste hoca soru sorunca da mikrofonunu açmıyordu. Şu an için bana ait bir şey yok.
              _gizem_
              hoca birisine soru sormuştu o da mikrofonunu açıp mikrofonum yok hocam demişti
                kania_
                Arkadaşım hocaya yanlışıkla iyi geceler öpsün sizi öcüler dedi hocada sizleride yavrum dedi
                /
                0

                Tarihe Göre

                İçerik bulunamadı.