93
5.4.2020
Oldukça Masum Olmasına Rağmen Seksi Çağrıştıran Eylemler
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
dışarıda ne zaman lolipop emsem ya da dondurma yesem yanımdakiler hep bi garip bakıyor da ne var bunda gerçekten? ya da herhangi bir şeyi almak için eğildiğimde biliyorum ki götüme bakan şerefsiz erk*kler var. hayır beyler domalmıyorum sadece eğildim kolum 15 metre olmadığı için! marketten salatalık patlıcan alırken de mal mal bakanlar oluyor gerçekten gerizekalı mısınız? dudağım kuruduğunda çatlamasın diye yaladığımda da herhangi bir şey ima etmiyorum açıkçası. belki eylem değil ama aklıma geldi şimdi. izolasyondan önce ofise titreşimli peeling aleti istetmiştim aptalın birisi gevşek gevşek gülüyor paketi açarken. üstelik kendisi de kadın birey. aynen onun için aldım biraz kullanayım sana da veririm cnm!!! şu günler pek mümkün olmasa da önceden dışarı bi şeyler içmeye çıktığımda şu an eve gidesim yok, başka bi yere mi geçsek dediğim her an garip garip tekliflerle karşılaştım. sadece eve şu an gitmek istemiyorum demek bu neyi anlaşılmıyor bunun anlamıyorum. çok mu film izliyorsunuz? sizin de var mı bu tarz durumlarınız?
  • Yanıtla
  • 11
  • 7
5 Yanıt
  • Embed Kopyala
kalemle saçı toplayıp hızlıca topuz yapmak da bunlardan birisi. eski erkek arkadaşım söylemişti bana ve o söyledikten sonra bunu yaparken çevremi daha çok gözlüyorum da bakışlar normalden biraz farklı oluyor......
  • Yanıtla
  • 8
  • 1
  • Embed Kopyala
Sıkıştıran boxerı el yordamıyla düzeltmek.
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
Dudak ısırmayın lütfen.
  • Yanıtla
  • 6
  • 0
  • Embed Kopyala
Liseli üniforması kız eteği. Lise üniforması ile sokakta okula yürümek* diyeyim eylem olarak. Çok normal. Müthiş derece de sıradan bir aktivite. Hatta bazılarını görseniz iğrenç bir desen kareli orantısız çizgiler lacivert renk üzerine kahverengi çizgiler falan. Adeta bed dursun diye tasarlanmış resmen. Renk tasarım uyumu. Ama ergenliğini erken tamamlamış erken gelişmiş bir kız lise son öğrencisi falan biri giyip okula giderken. Bazı insanların kızın arkasından böyle bakması; Sonra bir ara düzelmeleri. Sonra tekrar böyle bakmaları. Hatta 2 kişi iseler? İçlerinden birinin diğerine tepki göstermesi. Şaçmalıyorsun! Falan diye bakış atması. Ama ardından 2-3 saniyelik çaktırmadan onunda bu bakışı atması. Çoğu kez yaşanmış ve halen yaşanmaktadır. ---- Doğaya karşı çıkılmıyor sanırım. İstediğiniz kadar uğraşın/uğraşsınlar. Bazı şeyleri karalayamıyorlar basitleştiremiyorlar. Kadınlar gerçekten göz alıcılar evet. Göz alıcı bir hooman cinsi. Kabul edelim bunu ve yolumuza devam edelim.
  • Yanıtla
  • 1
  • 5
  • Embed Kopyala
Dondurma yemek NEDEN?
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Muz yemeyi baska seylere benzetenler olabiliyo ara sıra
  • Yanıtla
  • 1
  • 1
  • Embed Kopyala
Okulda muz, çikolata falan yerken bir de büyük lokmalar kullanırsam direk değişik bakışlar sırıtma ve imalar falan.
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Embed Kopyala
bitter. çok masum evet ama bitter. aklıma shakira'nın klibi geliyor.
  • Yanıtla
  • 1
  • 1
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
arabanın direksiyonunu avcunun içiyle çevirmesi...
  • Yanıtla
  • 6
  • 0
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
Fındık yemek de bakışları biraz farklı yöne kaçırabiliyor =:)
  • Yanıtla
  • 0
  • 1
  • Embed Kopyala
Şeftali... ha bi de hıyar
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
Hıyar ve muz yemek
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
Neden hiç bir kız oduncu gömleği giyip ağzına sigarasını alan kaslı yakışıklılardan bahsetmiyor. Yapmayın böyle o biscolata erkekleri bizi etkiliyor hepimiz biliyoruz bunu.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Peki tüm kızlar teneffüs için dışarı çıktığında erkeklerın gizliye girip bir şeyler açması sınıfa girdiğimizde de 1 hafta süren ne meraklısınız imalarina ne demeli
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Embed Kopyala
Ezbere bir pasaj, tirad ya da şiir okuması... Bir erkeği çok çekici kılıyor kesinlikle... Dünyanın en iyi dirty talk u kesinlikle...
  • Yanıtla
  • 0
  • 1
  • Embed Kopyala
Sıcakta uzun saçını el yordamıyla kafasının tepesinde tek eliyle toplaması ve sonrasında diğer eliyle yellenmesi. Sonra saçı salıp iki eliyle gömleğini 2 tarafından kavrayıp içini yellemesi. Hadi gelde dur sonra.
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Embed Kopyala
İşten gelmişsin stresli toplantı geçmiş ve tam odana gidip üstünü değiştireceksin derken hatun kravattan tutup çekti...burun buruna geldiniz... bekleyin ben yarım saat sonra geliyorum...
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Göz kirpan erkek
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Saçlarını okşayıp soldan sağa atması boynuna dokunması
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre