Öğrencilerin Canlı Derslerde Hoca Trollemeyi Maharet Sanması
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      sedefartuny
      Celal Şengör trollenmiş. Yanlış anlamadıysam bir iddia mevzu söz konusu. Soru da şu "Fay hatlarını söküp taşırsak depremin önüne geçmiş olur muyuz?" Celal Hoca sinir krizi geçirdi tabii ama yine de soruyu bir ilkokul öğrencisine anlatır gibi cevapladı. Eğitimci olmak zor. Dana kadar insanların yaptıklarına bak. Çevremdeki öğrencilerden fazlasıyla duyuyorum canlı derslerde dersi bir şekilde sabote eden ve zaten yönetmesi zor olan uzaktan dersleri eğitimciler için daha da zorlaştıran öğrencilerin varlığını. Nedir bu kafa? Herkes küçük birer troll bu canlı ders dünyasında ama Celal Şengör'e de yapılmaz.
      https://twitter.com/yaranfil/status/1387407240722882563
      https://twitter.com/yaranfil/status/1387407240722882563
        kania_
        Ben çoksel trollerim mikrofonum bozuk filan deil hoca Cemre Cemre diyo cvp vermiyorum mikim bozuk falanda demiyorum 1 diyo 2 diyo 3.de oda bıkıyo jkahahsls
          asit
          sözüm hepsine değil ama sonra da onlinedan verim alamıyoruz diye zırlıyorlar.
            kafatamircisi
            Celal hocayı yakından tanıyanlar bilir Eleştirisini çok sert iğdeli bir dille yapar çok farklı bir espri anlayışı olması da var, güldüreyim derken batıran türden
              gavrilovich
              Adam ülkede herkes cahil derken boşuna söylememiş. Kendi de egoist ama.
                gulfemkaya
                Bu olaydan aşırı rahatsız olmasam da başlıktaki durum kesinlikle rahatsız edicidir ve mimik oynamıyor ya ben de
                  black_390
                  Bizde İlk zamanlarda derslerin ld ve şifrelerini veriyorlardı galiba baya kez oldu. Jumbo Karides adında biri geldi şarkı açtı sonra 3-4 Kişi geldi 63 style açtılar hatta coğrafyacı delirdi ve dersi kapattı. Bu 7-8 kez oldu. Sonra derslere girerken ismin yanına sınıf ve numara yazma zorunluluğu geldi yazmayanı derse almadılar. Ve birdaha hiç troll olmadı.
                    disi.ejderya
                    Artık öğrenci olmayan ben hdnndn (ilgilenmiyorum)
                      ahpte-pateh
                      Ders aşırı sıkıcıysa hocanın "Yav bu nasıl oluyordu?" Sorusuna "Hocam Ctrl ile W'ye aynı anda basın." diye cevap verildiğini gördüm.
                        avci-kiz
                        Ben hocaları arada trollüyom,kameram bozuk,mikrofon bozuk,ses gitmiyo,v.b.
                          kisi
                          Benim bildiğim Celal bey bu olaya kızmamış. Zaten "aptalca soru yoktur" diyen biri. Bizde çok yaygın, sordum mu en iyisinden sormalıyım, takıntısı. Öğrenenden kallavi bir soru beklemek saçma; zaten yeni öğreniyor. Hatta size saçma gelen sorular farklı bakış açılarının yolunu da açabiliyor. Şaka soruların sebebi de bana göre öğrenciliğin fazla vakit alması. Hatta sınırlı alanda fazla vakit alıyor. O yüzden insanlar eğlence ihtiyaçlarını o zamanlarda çıkarmaya çalışıyor. Sonuçta insanlar eğlenmek zorunda. Özellikle sosyal ihtiyaçların patlama yaptığı ve öğrencilerin dışarı çıkmasına bile müsade edilmeyen lise çağında sınıfta eğlenmeye çalışmak çok yaygın oluyor.
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.