4
9.7.2020
Norm Ender Konu Kilit Şarkısında Onedio'ya Diss mi Atmış?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      ahmetsakar
      Sözlerini dinleyince; "Onedio bunedio bütün işi kolpa..." Sözlerini okuyunca; "o ne diyo bu ne diyo bütün işi kolpa" olarak geçmiş.... Lan yoksa Onedio şarkısı mı yaptın Norm Ender?
      https://www.youtube.com/watch?v=g3KXa0T4OOU
      https://www.youtube.com/watch?v=g3KXa0T4OOU
      0
        noobzac
        Görünce yüzüm ekşidi.
          lellu
          Bence Tarkan ve edis görgülü ye diss atmış 😂
            esatxcan
            👎🏻
              furkanbozkurt
              Onedio sponsoru gibi bi parça olmuş
                uckediannesi
                Sözlerinde onedio değil o ne diyor? yazıyor🙀. Bence diss değil 👎🏻
                  roar
                  Keşke bunu norm gibi bir andaval yapmamış olsaydı. Onedio harcanmasın. Bence telif davası bile açılabilir eğlencesine jhfjfhkfjh
                    issizmadaaam
                    Adam daga tasa diss atti en son sira onedio’ya geldi aq. Nasil bi kafa yasiyo ben anlamiyorum.
                    /
                    0

                    Tarihe Göre

                    İçerik bulunamadı.