14
18.8.2020
Nisa Bölükbaşı ve Barış Murat Yağcı Aşkı
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      johnnybravo
      Survivor 2020'de abi kardeş gibi gördüğümüz bu ikili şuan aşk yaşıyor olabilir mi? Sizce yakışıyorlar mı? Şahsen eğer bu ikili ilişki yaşıyorlarsa yuh demek istiyorum, Barış sürekli kardeşim gibi diyordu Nisa için, yaşının küçük olması ve Nisa'nın zıpırlığını kız kardeşinin hareketlerine benzetirdi. Survivor bitince işler bu kadar değişimiş olabilir mi pes. Bir de Nisa'nın Çekya'da sevgilisi olduğunu biliyoruz ünlü oldu hemen bıraktı mı çocuğu.
        zodyakli
        Vaaay vaaaay vay be... Daha neler duyacağız.
          utumasasiilekayanadam
          Derdini sikeyim butonu
            ashihna
            İnsanların özel hayatlarından bize ne? Fikrimizi sordular mı ki yorum yapalım?
              felsefibiloderler
              offf abi iyiki sordun yaaaaaaaa.Kesinlikle bunu tartışmalıyız.....
                cinayetvaraga
                Tüm kuşlar bitti bir leylek kaldı değil mi boş işler insanları sizi. Sanane *mına koyim insanlardan.
                  hickurusu
                  Yok artık yahu
                    zimbo
                    Demek ki abi deme lazım olur sözü doğruymuş
                      rotasizkerim
                      al işte bu bunların aşkı kalmıştı zaten tüm dertler bitti bunları tartışalım
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.