Neden Uyumuyorsunuz?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      diocubacito
      Ben test çözüyorum 90 mat 40 fen kaldı garanti 03:00. uyku yok siz nabiyonuz ?
        asit
        5 yıl önce ettiğim sözlü kavgayı gözümde canlandırıp daha orijinal ve can yakıcı sözler söylüyorum.
          seyya
          cocuk uyutmuyo
            gregory_
            Çok kahve içtim galiba.
              lutfen-ama
              Çünkü uyuduk da ne oldu sanki. 😊
                kania_
                Aslında uyku benim için gereksiz çok zaman alıyo ama oda olmasa yapamayız.Şuan çok uykum var ama dizimi bitirene kadar uyumicam
                  seksenderece
                  Çalışıyorum. Atomu parçalarım yakında, az kaldı. Kefene de cep diktirdim mi tamamdır.
                    badideasensei
                    Hem mutluyum,hem mutsuzum. Hayat garip, hayal çok. Düşünecek şey bitmez bende.
                      mevsimlerdensnbahar61
                      Bazı şeyler sebepsizce öylesine
                        tsukyomi
                        Birilerinin keyfi bekleniyor, insomnia hoş bir şey değil falan filan.
                          moon_night
                          Ben yeni uyandım Bi de some uyku problems küçük çaplı insomnia falan sanırım
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.