189
5.1.2021
Neden Sevişiriz?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      muzlu-pasta
      Bakın bunu sırf tutsun diye değil cidden merak ettigimden soruyorum şimdi tamam cinsel ilişki binlerce yıldır var o bir gereklilik ama neden bunu süslemişiz yok öpem sarılam yalama yutma manyak manyak işler bunu merak ediyorum bence gereksiz direk zaten 2 hamle yap bitsin en uğraşıyon
        nickimdebileolmaz
        Hazzı arttırmak için sevişiyoruz.
          benita
          Senin gibiler yüzünden dallanıp budaklanıyor mevzu
            ali-vercetti
            üremek asıl hedeftir ama zevkine de yapılır
              sairsel
              Nedeni yok, çünküsü yok sevmenin 😉
                tsukyomi
                Şuraya bir şeyler yazıcam mesaj kutum Amazon Ormanları'na dönecek, yazmıyorum. Çünkü neden sevişmeyelim Muzlu?
                  imailahorsilahh
                  Y. A. T Yutma Aşkım Tükür Sen iki hamle yap anacım, düz varlık seni
                    cinayetvaraga
                    seni bi zevkle silksinler o zaman anlarsın yeryüzünde katrilyonlarca renk olduğunu.
                      eski_bi_tanidik
                      zaten 2 hamle yap bitsin en uğraşıyon diyene kadar hak veriyordum. Bi horozla da evlenebilirsin canım
                        busrawashere
                        bu abartmalar yüzünden olay böyle boka battı ilk insansan tersten; dünyaya insanları getirmek için, değilsen önden yine dünyaya insan getirmek için
                          kaaninteyzesi
                          Çünkü temaslar güzeldir
                            gizemlicikolat
                            Çünkü manatona bağlamış her şeyden sıkılırsın. Tek düze olan bişeyden kimse hoşlanmaz. Onun için var o fanteziler. :)
                              karovalesi
                              Bu soruyu soruyorsan daha önce hiçbir şey yaşamamışsındır yaşasan anlardın
                                ladyfierce
                                İnsan bedeninden önce ruhunu tatmin etmek ister çünkü. Sevişirken beden ile birlikte ruhlarda bütünleşir. Dokunmak, öpmek, sarılmak bunlar cinsel birleşmeden daha mühim ihtiyaçlardır. 2 hamle yap bitsin deniyorsa o ilişkinin içinde sevgi de yoktur tutku da.
                                  me_out_bye
                                  Sen neden yavan löp makarna yemiyon haşlayıp önüne koyup? Salça koyuyorsun, yoğurt döküyorsun, ketçaplı yiyorsun, sos yapıyorsun, yeşillik dikiyorsun üzerine? Falanda falan. O yüzdende öyle hök diye 2 hamlede "sevişilmez".
                                    ezgizm
                                    2 hamle hayvanlara özgüdür. Severek, haz alarak, temas ederek sevişmek ise insanlara özgüdür. Sadece beden değil, duygular da sevişir.
                                      dr.rock
                                      sevişmek derken neyi kastediyorsun?
                                        patronice24
                                        Sen bunları yazacak ne yaşadın? Çocuk şube tetikte bekliyor, anlat sen anlat.
                                          arbi
                                          Baya tutmaması için yapmışsın yav
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.