Mutsuz Evliliğe Çocuk Getirmek
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      hayalperestbirii
      bazı evlilikleri kurtarmak için maalesef bazı çiftler böyle bir şey yapabiliyorlar çocuk olursa sanki o evliliğe sihirli dokunuş olacaklarını sanıyorlar ve bana çok saçma ve bencilce geliyor , bir bireyi daha mutsuzluğa itiyorsun bugün canlı örneğini gördük zaten, nalancım zaten kendin mutsuzsun ahh bir de cocuk isyorsun. Neden?
        wanderlust_r
        Sonu yine boşanmaya gidiyor ve çocuk da annesi babası ayrı bir şekilde büyüyor. Yapılmamalı böyle büyük hatalar. Söz konusu olan şey bir can , hayat
          esseref
          olan çocuğa oluyor. sevgisiz büyüyor ve psikolojisi bozuluyor
            kalpci
            Birbirlerini sevmeyen çiftlerin evlilikleri sorunludur. Birbirini seven çiftlerin evliliklerinde asla kati sorun olmaz, gelip geçici safsatalar vardır. Kalıcı sorun varsa işin içinde gurur vardır. Gururun girdiği hiç bir toprakta çiçek yeşermez. İlla tohum ekecem, çocuk yapacam deniyorsa bu şerefsizliktir. Tertemiz bir bebeği kendi mutluluğu için kullanmak ağır bir oç luğudur
              bukafelos
              Arkadaşlar itiraf edelim, çoğumuz ebeveynlerimizin boktan evliliklerini kurtarmak için dünyaya gelen kişileriz. Keşke birileri Evliliklerinin boktan olma sebebi çocuksuzluk değil de bizzat kendilerinin karakteri yüzünden olduğunu söyleseydi.
                sairsel
                Tam manasıyla gerizekalılık!
                  terliklihayvan
                  mutlusuna bile çocuk getirmek için 40 kere düşünmek lazım
                    sihirbaz
                    bombayı atıp ne zaman patlıycağını bilmemek bence💣 tehlikeli bir çocuk ne değiştirebilir ki bir insanın sorumluluğunu almak büyük bir cesaret çünkü
                      unlimited0
                      Bi umut çocuk yapılıyor belki biraz daha ilişki toparlansın diye ama nafile...
                        gossipdio
                        çocuk gelince mutlu olacaklarına inanıyorlar bir de korkunç
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.