Mezuniyet Törenine Katılmayı Saçma Bulan İnsan
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      gizemino
      Gerçekten anlamadığım bir durum. Pandemiden dolayı mezuniyet töreni olacak mı olmayacak mı bilmiyorum ama ilkokuldan beri en sevdiğim şey herhalde bu kep törenleriydi. Yaşadığın onca olaya rağmen geçirdiğin iyi kötü yıllara veda etmek değil midir mezuniyet? Zaten mezuniyet töreni saçma diyen çoğu insan birkaç yıl sonra keşke ben de katılsaydım moduna geçiyor. Mezuniyet ya da kep törenini saçma bulan zihniyeti anlamıyorum. Aydınlatmak isteyen olursa keyifle okuyor olacağım.
        dikistutmaz_sabri
        genelde ezikler ve asosyal insanlar mezuniyet törenine ve baloya gelmiyorlar lisede de üniversitede de zamanında yapmış olduğum tespit gibi tespittir
          tsukyomi
          Katılmadım. Bu tarz küçük şeylere önem vermiyorum açıkçası. Ha katılmışım ha katılmamışım. Attın kepi de ne oldu yani, hemen işin hazır mı oldu? Katılan katılır tabi, herkesin kendi tercihi, bunda anlaşılamayıp yok yere kutuplaşacak bir şey yok.
            asit
            6 yıl kıçımı yırtmışım o kepi 's*ktir ol git' diyerek uzaya kadar fırlatmazsam içim soğumaz. Tabiki tercihtir katılmayan katılmaz. Sığır gibi katılmayan şöyledir böyledir diye yaftalamaya gerek yok. Velev ki asosyal veya çekingen veya başka bir şey.. Kime ne aq ? Baloya katılmadım sadece samimi bulmadığım için. Onun yerine kendimiz bir masa kurmuştuk..
              myheartofstereo
              var ya bu seneki en üzüldüğüm şey olabilir mezuniyetimin olamaması
                palmiye
                Iki kere önemli mezuniyetim oldu ve ikisine de katıldım. Iki mezuniyetimde de ettiğim yeminden gurur duyuyorum.
                /
                0

                Tarihe Göre

                İçerik bulunamadı.