86
28.4.2020
Marvel Filmlerini Sevebilen Bi İnsan Zevksizdir
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      kenantatlitug
      Hatta zevksizlerin önde gidenidir.
        redkit00
        Marvel veya DC nin bir tane çizgi romanını okumadan, evrenleri sadece filmlerde görüp orada oturup Marvel izleyen insan zevksizdir demek kolay tabii.
          patilik
          hepsi aynı gibi geliyor bana da. üzgünüm ama zaman kaybı
            steteskop.gel
            Zevksiz çıktık 🤷‍♀️
              mercannn
              Teşekkür ederim. Ama keşke yaratıcılığa bu kadar kapalı olmasan sonuçta bazen ayakta tutar.
                eiektlc
                kesin yargılar vermek kimseye yakışmayan bir özellik bence, biz o kadar yüksek varlıklar değiliz. ayrıca bu gibi "şunu seven salaktır, bunu seven zevksizdir" tümceleri sahibi gibi bomboş şeyler birçok marvel filmi başarılı bir şekilde yapılmış. benim en sevdiğim filmlerden ilk 50ye bile girmezler belki ama, kiminin listesinde ilk 10a girebilir. yargı yok... fantastik filmleri sevemesem de minnacıkken okuduğum çizgi romanlara saygım sonsuzdur, kimseye yedirtmem
                  lilalola
                  bende anlamıyordum bu kadar sevmelerini insanların ama son bir kaç filminden sonra bende sevmeye başladım, herkesin zevki farklıdır.
                    bssso
                    Voltran he-man görmüş neslin sevmesi zor olabiliyo ama simdi bi natasha romanov bi Wonderwoman seviliyo zamanla be 😀
                      hayatikayanadam
                      Gemici zihniyeti ile film izlenirse tabi ki zevk vermez. Neymiş efenim adam uçuyormuş. Ayrıca birilerine kesin yargıda bulunmak da, ne bileyim bence düşünceli olmak zevksiz olmaktan iyidir.
                        nededinsen
                        Ne dedin sen!?
                          pixiu
                          Zevksiz diye bişey aslında yoktur.Zevk farklılıktır, göreceli kavramdir.Mesela birinin zevki A 'dır birinin B///A olan B olana zevkin yok diyemez kii,zevki var sadece sana göre begenilmiyo
                            kay-ra
                            Hayal dünyan bu dünya ile sınırlıysa tabi beğenmezsin. Kör cahil. Kara cahil. Olum varya senin film anlayışın Recep İvedik serisidir kesin :/
                              brucew
                              Aynen zevkli kardeşim
                                metehan777
                                Marvel filmlerini sevebilen bi insan zevksizdir diyen insan zevksizdir net.
                                  ciklet.ci
                                  Yani şöyle söyleyelim kısaca başlık atan kardeşim " ütopik şeyleri sevmiyorum" diyebileceğin kadar özgürsün tabiki ama marvel sevenler zevksizdir dersen bu biraz ukalalıga girer. Ben mesela seviyorum ama zevksiz degilim hatta seninde ukala oldugunu dusunmek yerine baslik tutsun diye boyle bi cumle kurdugunu dusunuyorum. Yanılıyor muyum ? Yoksa gerçekten ukala mısın ? 😉
                                    kuyinist
                                    Bunu burdan alin yav
                                      dunyadan
                                      Marvel evreni sadece filmlerden ibaret değil, aslına bakarsan bir kültürdür. Hatta dc ve diğer çizgi roman alternatif evrenleri için de diyebiliriz. 40-50' yıllarından beri sürdürülen bir sistematiği var. Bütün çizgi romanlar ve filmler de aslında siz karakterlerin gelişimlerini ve daha bir çok detayı takip edersiniz. Marvel'ın en popüler kurgularından biri olan Avengers aslında çizgi roman kültürü olan insanlar için bir tartışma ve teorileride konu alan yapımlar. Dümdüz ve altyapısız bakarsan tabiki sana sinematik bir tat vermez.
                                        kim-seok-jin
                                        nEEEyy! Asıl sevmeyen zevksizdir ulan.
                                          dr-zet
                                          Bence DC’den her türlü iyidir.
                                            amakafamiznasiguzel
                                            Arkadaslar kafanız mı güzel? Bu başlık beni yıktı resmen. Çizgiromanlarını okuyarak, filmleri sırasıyla izleseniz bence marvel seven insanlar zevksizdir diyecek kadar nefret etmezsiniz.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.