530
3.7.2020
Makyaj Yapmayan Kadın
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      roxannee-
      Her kadın makyaj yapmaktan hoşlanır gibi bir düşünce olsa da -özellikle son zamanlarda makyaj videolarının da popüler olmasıyla- hala bazı kadınlar makyaj yapmamayı tercih ediyor. Sizce makyaj yapan kadın mı makyajsız kadın mı?
      0
        buse01
        İsteyen yapsın isteyen yapmasın asdaaasdd
        0
          benita
          En güzel makyaj sağlıklı bi cilt ve gülümseme :)
            enginarkalbi
            Makyaj ağır, uğraştırıcı, her yere bulaşan saçma bir şey gibi gelir bana hep. Sevemedim gitti...
              ulrich
              Makyaj yapmayan candir.
                kuyinist
                Kadin kendini nasil mutlu hissediyorsa oyle yasasin..
                  lutfen-ama
                  Kadın makyajlı olmasın makyajsız da olmasın ÖZGÜR OLSUN. EŞİT OLSUN!!!
                    altmisbir
                    Kimsenin makyajına falan dikkat etmedim ama bazısı öyle bir *aşırı yapıyor ki bütün doğallık kayboluyor one night boy'lar hariç kimsenin hoşuna gitmiyor kızlar haberiniz olsun. Klas ve kalite sahibi kendine güvenen kızlar ise ya hiç yapmıyor yada sade birkaç dokunuşla yetinir.
                      furkanbozkurt
                      Var mı gerçekten makyaj yapmaycak kadar kendine güvenen kadınlar??
                        alevalevay
                        Cok büyük bi rahatlik bi süre yapamyinca bidaha yapamiyosun
                          utumasasiilekayanadam
                          https://youtu.be/eDP5zjrznLg
                          https://youtu.be/eDP5zjrznLg
                            unhappy-witch
                            Bakımlı olunca makyaja ihtiyaç duyulmuyor. Tabi herkesin kendi zevki..ama ben yapmamayı tercih ediyorum.
                              jamiryuu
                              Gayet normal bir durum. Sakalı sevmeyen erkek gibi düşünün.
                                patiklipengui
                                can sıkıntısını gidermek için iyi bir yol bence.
                                  lutfen-ama
                                  Arkadaşlar hollywood da mı yaşıyorsunuz ya nasıl oldu da bu kadar kişi makyaj yapmayan kadını hayatında hiç görmedi? Başka bir ihtimal de hayatınızda hiç kadın görmemiş olmanız ama ben bu ihtimali göz ardı etmeyi tercih edeceğim.
                                    ozymandiase
                                    Doğal güzellik candır. Sevilir.
                                      leafgoat
                                      valla doğal hatun candır ama kimse kimsenin popisine karışamaz
                                        ozanesi
                                        Özgüveni yüksektir nazarımda. Ama bazıları da var ki makyajsız geziyor, biraz özgüven eksikliği olsa keşke diye düşündürüyor insanı
                                          jewpacabra
                                          Böyle görünme şansım varken 'doğal değilsem güzel değilim :(' diye düşünmüyorum bile. Makyajlıyken özgüveni yükselen benim gibi yüzlerce kadın varken bu özgüveni doğal hâliyle yakalayabilen de yüzlercesi var. Makyaj yapmak da yapmamak da su içmek kadar doğal 👌
                                          0
                                            uckediannesi
                                            Doğal kadındır. Özgüveni vardır. Kendini olduğu gibi sever, kabul eder.
                                              suae_
                                              Ben sadece akşam bakım kremi sürerim, başka hiç bir şey yok :P
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.