12
9.5.2020
Lisedeki Hocanızdan Hoşladınız Mı?
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Hoşlanmıştım. Bütün okul da biliyordu, hoca da biliyordu. Açıköğretime geçtiğim zaman beni sormuş. Sonra da kendisini bir daha görmedim. Şu an evli mi evlendi mi bilmiyorum. Sizler ne dio'sunuz?
  • Yanıtla
  • 1
  • 1
  • Embed Kopyala
Lisede ki en genc hocam 40 yasindaydi usgunm hoslanmadim
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
OLUM Bİ YEŞİM HOCA VARDIIIIIIIIII !!! BÜTÜN OĞLANLAR SÜT DÖKMÜŞ KEDİ HERKES PÜR DİKKAT DERSİNİ DİNLİYOR ÇIT YOK SINIFTA. Birde diğer derslere bak herkes başka bir şey ile uğraşıyor. Answer is hafiften yes. Çokta şey değil öyle koyu değil. Sonuçta sen tenagesin o insan eşek kadar insan çok şey olmuyor. Belli bir derece hafif kıprantı o kadar. --- 25 ile maksimum 30 öyle bir şeydi. Millet iple çekiyordu şu gün gelsede tarih dersi olsa. Tarihçiydi birde mükemmel combo. Hikaye anlatır gibi ders anlatıyordu baş rolde Katrın zate jons bide peh! (gibi düşün yani)
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
evet edebiyatçıydı , askere gitmişti. Seni arıyıcam dedi aramadı şerefsiz 8 sene oldu hala arıyıcak. Baş harfi de mesuttu :SDFSA
  • Yanıtla
  • 1
  • 1
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
ay yok yaa. ama bi fizikçimiz vardı Seda Hoca bütün erkekler kadının malum bi yerlerine bakıyodu gurbetçi bavulu gibi g*tü var diyolardı çokayıp asqwefwadw
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
bizim lise yaşlılar mezarlığı gibiydi 60+ butun hocalar :)
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
Dersinden nefret etsemde Coğrafya hocasina hayvan gibi aşıktım.Sırf onun gözüne girebilmek icin cografya calisir,sınıfta en yüksek notları hep ben alırdım.Evlendiğinde ilk ergenlik travmami yasamistim😯
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Ben diğer sınıfların derslerine giren bir edebiyat hocası vardı şiir gibi kadındı aşık olmak değilde şakasına laf atardım hocaya. aramızda şakalaşmaya döndü o da sempatik samimi cevaplar verirdi falan okulda kısa süre de olsa magazin bülteninin en başındaydı.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Aaa bu başlık çok fena. Benim de öyle bir anım olmuştu. Lisedeyim İngilizce hocamız var ve anadolu lisesiyiz. Sürekli görüyorum adamı. Gözünün içine baka baka ders dinlerdim. O da bana bakarak anlatınca dersi çok heyecanlanırdım. Tabi platonik şeyler adam evli aramızda dünya kadar yaş var daha 14 yaşında çocuğum ben de. Öyle küçük heyecanlar.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Ben matematik hocama aşık olmuştum her şey iyi güzel ama benim matematiğim b.k gibi olduğundan adama yaranacak bir şey bulamıyordum. Aşırı ezik bir durumdaydım.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Erkekler ingilizce hocasından , kadınlar edebiyat hocasından bu genelde şaşmaz galiba :)(
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Lisedeki hocam benden hoslanmisti. Pedofili yayginmis gerçekten o zamanlarda bile. 🙄
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Edebiyat hocama aşık olmuştum. Ne güzel ders anlatırdı. Gülüşü de fenaydı. Sonra bir de üniversitede finans yönetimi hocam vardı ki yürüdü mü cazibesi titretirdi.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Hoşlanmadım. Yalnızca birisine karşı cinsel fantezilerim oldu. Kendisinin duygusal gelişimimde emeği çok oldu sağolsun.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre