70
16.4.2020
Lisede Yaşadığınız En İlginç Olay
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      cancuval
      1 tek sigarayı 10 kişi içmesi
        unbelievable7
        Bozuk psikolojim
          angry.lydia
          Sınıfımda 2 kız arkadaşın saç saça kavga etmesidiğer kızların onları ayırmaya çalışması,benim kavgayı izleyip hangisinin iyi dövdüğünü düşünmem,kavga edenlerden birinin bayılma numarası yapması sonucunda ambulans gelmesi ,kavga sonunda yerde bir tomar SAÇ bulmamız.
            steteskop.gel
            Öğretmenler odasından girdiğimiz sınav kağıtlarını cuma günü iki arkadaş gizlice alıp eve götürmüştük sınıfın zekisinin kağıdına bakıp kendi notlarımızı yükseltip sevmediklerimizin doğrularını yanlış yapmıştık cumartesi okul kursuna giderken de geri yerine koymuştuk ama bağımlılık yapmıştı 2-3 kez gene tekrarlamıştıkk
              fyodorovna
              Herkes gibi biz de okulun en kalabalık ve sıkıntılı sınıfıydık. Bir gün okula sınıfın serserileri viski getirmiş ve saklamışlar. Bir saat öğlen arası sonrası iki dersimiz daha olurdu. O gün öğleden sonraki derslerin boş olacağını bildiğim için arada eve gidip dönmemiştim. O gün boş derste sınıfça bahçede oturup viskiyi içmişler ve topluca disipline gittiler, sicillerine işlendi. O gün orada olmadığım için kurtulan tek kişi olmuştum.
                meteorakafaatandinozor
                bizim lisenin hemen yanında kümbet vardı. sadece bir tel vardı arada. arama olacağı zaman üst sınıflar oraya çakılarını filan atardı. her seferinde onlardan önce alır kaçardık. :)
                  ahlaviniaa
                  Okul çıkışına yakın arka bahçede sigara içiyordum. Birileri gidip müdür yardımcısına şikayet etmiş. Müdür yardımcısı da bana nasıl gıcık, bulduğum her boş yerde sigara içiyorum diye. Hoca beni basmaya gelirken, okula gizlice erkek sokup arka bahçede oturan sınıf arkadaşımı basmıştı. Sonrasında kızın yaşı reşit değil diye okula polis geldi, kızın babası çocuğa saldırdı, ben yırttım skgshsjjs
                    sevvalkocakkk
                    müdür yardımcısının kaşesini çalıp , kendimize çıkış izni veriyorduk güvenliği kandırıp.. DFD:SDA
                      ayse_
                      Okul perdesini çıkarıp bir arkadaşımızı uçurarak Superman yapmıştık koridorda. Erkekler çocuğu tutmuştu perdenin altına saklanıp ama gerçekten güzel olmuştu :D
                        dipsiz
                        2 sene üst üste kalıp atılmak hem de herkesin geçtiği sınıfta asdfg Sonra açıktan bitirdim zaten
                          miguelfelix
                          en fena olay bende ama bıraz uzun isteğe gore yazarım :)
                            nunukafasi
                            Ben bu anımı anlatmayı çok seviyorum. Hemen anlatayım. Bir gün yangın tatbikatı yapmak için itfaiyeden bir ekip geldi. Tüm okul bahçede toplandık. Koca bir tüp üzerinden nasıl söndürmemiz gerektiğini gösterdiler. Sonra da erkek bir hoca çıktı söndürdü kadın hoca, erkek öğrenci derken sıra kız öğrencilere geldi hocanın çağırdığı hiçbir kız çıkmıyor hoca çağırdı birkaç kişiyi çıkan olmadı. Ben hemen parmak kaldırdım dedim ben söndürürüm çıktım söndürdüm. Kendimi çok havalı hissettiğim bir andı :) bu da böyle bir anım.
                              makaronlumeybuz
                              Ben 10. Sınıftım 12. Sınıflardan iki üç çocuk bi kız için kavga etmeye başladı bahçede . Biz sınıftan izliyoz bi ara çekirdek sorduk var mı çünkü uzun sürdü çok eğlenceliydi lvşhşhşg ama sonra işe öğretmenler girdi . Tarihçiyle müdür yardımcısı kavga çemverinin içinde kaldı biz şok . Tarihçi yemiş gözüne yumruğu diğer hocalar da hırpalanmış . Tarihçi öbürgün derse girince bir iki kişi sordu hocam kavga nasıl oldu . Biraz bişeyler dedi sonra sanki kavga edenler bizim sınıfmış gibi ders boyu adam baya trip attı pcpblhlgşg.
                                makaronlumeybuz
                                Bi de şey yapmışlardı SINIFTA CENAZE TÖRENİ cşbşhşhşlflh. Perdeyi söktüler kefen yaptılar . Biri de başka perdeyi sırtına aldı imam oldu . Din dersi için proje olsun diye hocayı kandırmışlar asdlflgkg
                                  makaronlumeybuz
                                  Bissürü var ooh akılma geldikçe geliyo . 9.sınıftım matematikten ilk iki sınav kötüydü 55 ,44 Sonra üçüncü sınav zamanı geldi ben o hafta bir grip oldum hafta boyu raporluydum . Manyak matematikçi de dedi ki ben seni biliyom sen kopya çekmek için gelmedin . Ben şok . Öyle bi öğrenci de değildim daha liseye yeni başlamışız ilk dönem kuzu gibiydik ama kadın biraz çatlak . Sonra normal sınavdan başka sımav hazırlamış . Ama öyle bi hazırlamış kiii . 17 ALDIM LAN 17 NOT YOK ORTADA arkadaşlarım diyo koklayarak yapaydın daha yüksek alırdın . Benim de grip olduğum için burnum tıkalıydı demem . Düşündürücü.O zamanlar mizahşörmüşüm cşvllbhllhlj. Ben de gittim kantinciyle dertleştim ama kadını önceden tanıyodum o olay da acayip . Ortaokulda 3 okul birleşip tek okul oldu orda bi kantinci abla vardı . Sonra liseye geçtim hoop aynı kantinci benim olduğum okula gelmiş bu kadar olur
                                    5dilbiliyomben
                                    arkadaşıma hoşlandığı kızı ayarlamaya çalışırken kız yanlışlıkla bana aşık olmuştu. Arkadaşım da ben bilerek yaptım zannederek benim hoşlandığım kızı kendine ayarlamıştı..
                                      hanashii
                                      sınıfta 30 kız 10 erkek vardı ve bu erkeklerin biri bana düşmandı. bir gün kalemliğimi almış, saklamış. ben de bardağı taşıran son damladan sonra bunu dövmeye başladım. birkaç dakika sonra arkadaşlarım katıldı. teneffüs zili çalınca sınıftaki diğer kızlar da katıldı. dayanışmalı bir dayak attık ona. öbür hafta okuldan ayrıldı. (not: şerefsizin koluma sapladığı kalemin ucu hala etimin içinde, ben gibi kaldı.)
                                        benita
                                        Meslek lisesinde bölümler arası büyük bir kavga çıkmıştı, bölüm hocamız güya kavga ayırmaya girmişti ama uçan tekme ile..
                                          kuyinist
                                          Anlatsam burda destan olur djxbskdbbx Son sinifta okulda tiyatro yapacagiz diye mudurden izinliydik. Okul cikisina kadar hicbir derste girmeyip tiyatro salonunda takilirdik. O zamanlar youtube da (avmde/okulda/sinemada bir gece gecirdim) videolari meshurdu. Bizde bizim ekip tiyatro salonunda bir gun gecirelim dedik. Okul cikis saati 5. Biz cikmadik. Saat 6-7-8 geciyor boyle saat 9 oldu hademe Saban abi okulda kaliyordu. Bizi buldu sove sove okuldan cikarttiydi xjxvzmxbzjnxmzbzjznz
                                            kedisesii
                                            sınıfımız yerden yüksek ilk kattaydı. Ders başlamıştı bi kaç arkadaşla da camdan girerdik arada (nasıl normal anlattım ama fdgdf ) yüksek basmak vardı aşağıda :D üç beş kişi bi girdik sınıfa hoca şok geri atlamak istemiştim tuttular dfgdf
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.