LGBTİ+ Özenilebilecek Bir Şey mi?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      muzlu-pasta
      Bası yazılar oludum diyorki bu şahıslar LGBTİ+ bireyler çocuklar arasında toplum arasında bu durumu yayıcak ve ahlaksızlık tavan yapıcakmış şimdi izninizle Bilale anlatır gibi anlatıcam: 1-LGBTİ+ bir yönelimdir yani bir tercih değildir yani nasıl boyumuzu,göz rengimizi,ten rengimizi seçemiyorsak bunuda seçemeyiz. 2-Ki böyle birşey olsaydı bir çocuğun ilk muhattabı anne ve babasıdır yani heteroseksüel olurdu herkes bu durumda. 3-Namus ve ahlak bekçiliği yapan herkes namussuz ve ahlaksızdır.
        patronicee
        Muzlu seni sevmem bilirsin. Ama; 1.de haklısın 2.de haklısın 3.de ise daha çok haklısın.
          buse01
          Onu bunu bilmem de erkek dewamke işte
            kafatamircisi
            Özenilecek bişey değil, memleket meselesi gibi çok abartılacak bişey de değil.
              karolunita
              Bazı aptallar biseksüel taklidi fln yapıyor ama ben özenilebilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum.
                gavrilovich
                Özenilen bir şey değildir bir suçta değildir ama yanlıştır Allah ile kula kalmış bir durumdur yani. Ölümüne kadar aynı kalıp değişmezse günahını da sevabını da Allah bilir. Sonuçta her günah için böyle değilmidir yapmak veya yapmamak bütün mesele bu.
                  raselika
                  insan olmadığı şeye istediği kadar özensin olamaz. yani ben istediğim kadar özeneyim lezbiyen olamam amk bu nasıl bir mantık ya.
                    sonmermi19
                    3.sünde namus ve ahlak bekçiliği yapan herkes namussuz ve ahlaksızdır demişin ( herkes ) denince lafın ucu çok kötü yerlere gidiyor
                      sedefartuny
                      Velev ki öyle ayıp mı? Yanlış mı? Nedir bu böyle ya. Yok öyle mi şöyle mi? Salın insanları artık.
                        detokssuyu
                        Homoseksüel insanlar hala var olduklarına göre demek ki özendiren bir şey değil. Bu değiştirebilir, özenilebilir, vazgeçilebilir bir şey değil bakınız bunu anlayın artık. Bambaşka bir şey içten gelen bir durum.
                          scorpion77
                          Cevabını bildiğiniz soruları niye soruyorsunuz amk
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.