337
9.12.2020
LGBT ve Gökkuşağı Temalı Ürünlerin +18 İbaresiyle Satılacak Olması
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      dr.rock
      Eveeet geldik fasulyenin faydalarına Sanıyorlar ki bir çocuk LGBT görürse LGBT olur Ama olmaz Taaam Bunu ben kitaptan anlattım Kaynaklan anlattım Kupaynan anlattım Ama tabi günahtır O ayrı Çümkü onlar bisi günahtan korumak için böle yapıyorlar Cınım benim ya
        serenity_s
        LGBT bi s*ksede şunları rahatlasalar. Amk yobazlari
          odamdakimelek
          Saçma saçma saçma
            selinak
            ya ne olmasını bekliyordunuz. +18 ibaresi konması gerekiyor. 12 yaşında birinin alması için uygun şeyler değil bunlar.
              tsukyomi
              Herifler gökkuşağından korkuyor ya. Bildiğin renklerden korkuyorlar. İstiyorlar ki herkes ölü gri olsun, başka renkler baş ve eklem ağrısı yapıyor bunlarda. Neyse verdiğim rahatsızlıktan gurur duyuyorum.
                676irmak
                18 yaş altı lgbt üyesi olamıyo yani? Öyle bi mantık sorunu da var.
                  ladydisko
                  insanlara insan olarak değilde bir etiket şeklinde baktığımız için birbirini seven insanlardan korkulur yasaklanır katiller dışarıda gezer
                    redblack
                    Gökkuşağı cikinca da 18 yas altini eve kapatip kafalarina cuval gecirelim.
                      1kizil_elma
                      Cinsiyetini ergenliği bitmeden emin olamaz. LGBT ürünleri genel olarak üzgünüm ki cinsel temalarda. Bir çocuk LGBT ye ayrıca tam anlamıyla kavrayamaz. Bu yüzden bence iyi olmuş. (Orta parmak atanın bir yerine sokarım cinsi değişir hiç atmayın önermem)
                        cinayetvaraga
                        gökkuşağından korkanları kapkaranlık gecelere gömdüğümüz gün, bir daha o başlarınız dik yürüyemeyeceksiniz sokaklarda! Belki biz görürüz görmeyiz ama devran böyle sürüp gitmeyecek!
                          monaiman
                          Ne anlam çıkarmalıyız buradan?
                            dr.rock
                            Arkadaşlar, birileri farklı görüşte , sizin gibi düşünmüyor diye onlara hakaret, aşağılama vb... şeklinde girişmeniz ticaret bakanlığı kadar saçma gösteriyor sizi farkında mısınız. İnsanlara doğruyu, barışçıl olanı, birliği böyle mi sunmayı planlıyorsunuz. Bu mümkün mü? Az biraz anlamaya çalışın insanları. Herkes sizin büyüdüğünüz ortamda, aynı öğretilerle büyümedi. Madem savaşınız LGBT yi savunmak adına, bunu yaralayarak ya da kendinizden nefret ettirerek başaramazsınız
                              asit
                              ulan ne fesat pzvnkler bunlar ya. o yaştaki çocuk gökkuşağının sadece meteorolojik bir olay olduğunu bile zor idrak ediyorken, üç beş tane rengin nesinden korkuyorsunuz da +18 ekliyorsunuz. aklınıza nerden geliyor aq böyle salak saçma uygulamalar..
                                dr.rock
                                Çocuklara gökkuşağı renklerinde anahtarlık alamazsınız Ama onlarla evlenebilirsiniz Ulan neresinden tutsam elimde kalıyor neyse yavaaaş yavaaaş tükenip sonsuzlukta kaybolacaksınız, azaldınız zaten
                                  muzlu-pasta
                                  Arkadaşlar dün gökkuşagı renginde bir tişört gördüm ve lezbiyen oldum kız taliplerimi bekliyorum
                                    camparice
                                    gökkuşağı herkesin ve lgbti üyelerinin. bu bi siyasi örgüt değil bi şey değil her gökkuşağı lgbti bireyleri temsil etmediği gibi lgbti bireyliğe yaş sınır getirilemez. anlaşılabiliyor mu?
                                      peripedia
                                      Gökkuşağından bahsediyoruz. Yok artık ya. Ne yapıyor LGBTİ'ler insan mı öldürüyorlar, hırsızlık mı yapıyorlar? Bu korkunun nedeni nedir? Şiddeti meşrulaştıran dizilere, çocukların istismar edildiği vakıflara +18 ibaresi koyun siz önce.
                                        gilad-pellaeon
                                        Zulümdür baskıdır eziyettir ayrımcılıktır sonuna kadar karşısındayım.
                                          _umut_
                                          Dünyada insanlar,insanlık ve LGBT'ler var olmadan önce de gökküşağı vardı şimdi de var. Bunun LGBT ye özel birşey ve özendiren birşey olarak görülmesi kadar saçma birşey yok. Bildiğiniz yağmurdan sonra çıkan doğa olayı. Aptal bir gökkuşağını bile yasaklayacak şey buldularsa kafalar pırıl pırıl demektir
                                            gulun
                                            Bence asıl değişik olan neden gökkuşağı? Neden bu seçilmiş ne gerek var basit bir gökkuşağını bu şekilde saçmalaştırmaya..başka kendinize göre bişey seçseydiniz.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.