28
1.12.2020
Kralı Gelse Bana Yaptıramaz Dediğiniz Şeyler
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      bendemistimama
      Valla hep buyuk konusuom o yuzden ben pas diom. Yani bikac sey var ama onlarida yaparim diye korkuyorum.
        mevsimlerdensnbahar61
        Minik kurtçuklar onların olduğu bir ortamda ben yokum ıyyk yaa
          littlejohn
          bu hayatta her şeyin bir ederi vardır:)
            meyvesebze
            Bi suru sey...İnatsa inat...Kral kim mk ben istemedikten snra
              busrawashere
              10 yıl içinde çucuk
                delimiy
                Never say never..
                  ladydisko
                  kralı gelse haşereli ortamda duramam
                    eefenizz_
                    Evlenmeem.
                      tsukyomi
                      Ben kralları tanımam ama Lenin bile gelse beni savunduğum şeylerden vazgeçiremez.
                        asit
                        olum ben lahmacuna, iskendere, çorbaya falan tav oluyorum..bilemedim şimdi
                          monaiman
                          Kimse bana istemediğim bir şeyi zorla yaptıramaz. Sistem hariç.... damn it.
                            odamdakimelek
                            Asla et yemem ASLA
                              redblack
                              Oyumu satmam, muhaliflikten vazgeçmem.
                                caresizcare
                                Bir şeyi söyleyip ve bundan da eminsem asla asla geri dönmem sonu ne olursa
                                  dr.rock
                                  Çok sevdiğim insanlar var İnşallah birini öldürmemi istemezler
                                    cinayetvaraga
                                    kıyamet kopsa etten vazgeçmem!
                                      davsan101
                                      şimdi buraya bişey yazarım o kral öyle gelir yaptırır ki ağlaya ağlaya burda yorum silerim ksksdlld
                                        gulun
                                        Yaşama amacıma ters şeyler..
                                          patronice24
                                          Keyfimden başka kral tanımam. O bile yap dese yapmayacaksam eğer zaten yapmam.
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.