Konuşurken Araya İngilizce Sözcük Sıkıştıran Arkadaş
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      montana_
      Türkçemizi çok bozmaktadır ve o yüzden o kişiyi uyarın. Eğer dinlemez ise o kişiyle arkadaşlığınızı bitirin.
        me_out_bye
        Ok.
          amira
          okay
            imcherry_
            ✍🏻
              tsukyomi
              Katılıyorum. Araya Rusça sözcük sıkıştırmak varken İngilizce nedir yahu?
                mert_
                Oui tu as raison. Mais le Français n'est pas interdit, n'est-ce pas ? Ja, du hast recht. Aber Deutsch ist nicht verboten, oder? Да, ты прав. Но русский ведь не запрещен?
                  kafatamircisi
                  Yes kız))
                    _gizem_
                    Yani idiot galiba
                      gossipdio
                      Çok itici oluyor ya her cümle sonu da bir okeey kelimesi...
                        tranquility
                        ingilizce kelime sıkıştırmamak imkansız abi. bugün ''internet '' desen bile zaten ingilizce kelime bu. Çok normal yani. Türkçe konuştuğunu mu sanıyorsun sen ? İnternet yerine bilgisunar demelisin falan. sıkıntı yani. klima yerine mesela ısının istenen şekilde ayarlanmasını sağlayan aygıt flan demelisin
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.