Komik Erkekleri Daha Çok Sevmemizin Nedenini Buldum
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      canece
      evet, geçen gün oturdum bunu düşündüm. komik erkekleri daha çok sevmemizin mutlaka bilimsel bi açıklaması vardır gibi geldi bana. ve tabii ki bir sebebi varmış: gülerken rahmimizin sallanıp hormonları harekete geçirmesi ve bu yüzden karşımızdaki kişinin daha çekici gelmesiymiş. vay be dedirtti bu bilgi bana.
        imcherry_
        ağlatanı değil güldüreni sevmemiz gerekirdi ama önce güldüreni sonra ağlatanı sevdik...
          rahat
          o ne lan öyle. ayran gibi çalkalayalım kızları o zaman. beyler taktiği buldunuz. yine iyisiniz şrfszler sizi :D
            tsukyomi
            Tamamen psikolojik aslında. Güldüren insanın yanında kendini mutlu ve kötü hislere karşı güvende hissediyorsun ve bu mutluluğu sık sık hissetmek istiyorsun. Gözüne ve gönlüne de hitap ediyorsa yakıyorsun abayı. Kısaca psikolojinin mekanizması bu. Yani böyledir heralde. İş rahmimize kalsaydı soğuk nevalelerin soyu tükenirdi.
              gundemss
              zeka ile orantılı bence ondan
                garavel_usta
                Evet beni çok seviyorsunuz biliyorum teşekkürler
                  sairsel
                  😁
                    sairsel
                    Komedi zeka işidir, bence siz zeka seviyorsunuz 😉
                      disi.ejderya
                      Hay amk ya şimdi etraf cem yılmaz çakması heriflerle dolacak... olmuyorsa zorlamayın
                        berat_redflag
                        Zeka + Mizah + Tip + 1.80 üstü boy = İdeal Erkek IQ+C8H11NO2+Height = XY+
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.