14
20.6.2020
Kimliğini Unuttuğu İçin Tüm Çabalara Rağmen LGS'ye Giremeyen Genç
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Walla ben çok üzüldüm yaa 😢 kimliğini almak için eve gitmiş annesi babası evde olmadığı için alamamış falan seneye girer desek bir kere giriliyo bu sınava Adrese dayalı bi anadolu lisesine falan gider artik sadece nitelikli okula gidemeyecek.. Aklımda 2 yıl önce kimliğimi harıl harıl aradığım günler geldi. Çok stres olmuştum. Biliyorum baya dağınıktım sjjsjjjwkw
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
O yaşlarda böylesi bir strese sokuluyor olmak gerçekten çok üzücü. En güzel zamanlarımız sınavlarla heba oldu veya oluyor; en ufak hatamızda tüm hayatımız değişiyor. Ben de sınava yetişememe temalı kâbuslar görürdüm. Evdeki tüm teknolojik cihazların alarmlarını; sınavdan 4 saat öncesi ilk alarm olmak üzere, 4 saat boyunca 5 dakikada bir çalacak şekilde kurmuştum.
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Salak saçma bir sisteme insanların geleceği heba oluyor. Yazık.
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Durum üzücü ama sorumluluk sahibi olması gerek herkesin. Çocuk değil bunlar yabi.
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Saçmalığın daniskası. Ya bu ülkenin resmi edevlet sistemi yok mu? Kabul et işte zaten genç yaşında çocukları böyle bir strese sokuyorsun bi de kimliğimi unuttum mu? Yok silgi kalem götüremem bilmem ne bu yükleri niye yüklüyorsun ya. En çok ta Sbs nesline üzülüyorum. 11 yaşında sınava girdik çocukluğumuz dershanelerde geçti ahımız çıkar mı?
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.