Kilo Verince Bambaşka Bir İnsan Olan Erkek Arkadaşım
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      plazacalisani
      Yıllar sonra bu durumu niçin dallanıp budaklandırıyorum derseniz saçma sapan bir olay yaşadım çünkü. 4 yıl öncesine kadar bir erkek arkadaşım vardı. Ben onu tanıdığımda normal bir kilodaydı da, birkaç ay öncesine kadar 160 kilo filanmış. Tüm üniversite hayatını öyle geçirmiş. Neyse mezuniyete kadar çok hırslanmış ve çok kısa bir sürede gayet fimfit bir tip olmuş. Tabi ben bunu onunla tanıştıktan ve ilişki bir iki ay ilerledikten sonra öğrendim. Uzun yıllar yalnızdım, bana şey dedi "Ya bu kadar güzel zapzayıf bir kızsın neden sevgilin yoktu ki?". Ne dediğini anlayamadığımı söylediğimde "Yalnız olman için bir sebep yok" dedi. Sürekli olarak kendisinin çok zayıf ve bu nedenle çok fit olduğundan, kimsenin ona karşı koyamadığından filan bahsediyordu. Günün yarısını spor salonunda geçiriyor ve her yerde her yemeğini yanında taşıyordu. Ancak yediği zaman da deli gibi yiyordu. Kilo almış bir insanın yeme isteğinin geçmediğini o zaman anladım. Gözü açtı resmen. Ona normal beslenebileceğini abartmadığı sürece kilo almadığını söylesek de dinlemedi. Sürekli olarak her tartışmada benim gibi zayıf birine bunları söyleyemezsin filan deyip duruyordu. Eski arkadaşları da çok değişti, hiç böyle değildi bambaşka bir insan oldu filan diyordu. Birgün bana biraz kilo aldığımı ve çirkinleştiğimi söyledi. Canıma tak etti ayrıldım tabi ki. Neyse aradan 4 yıl geçti ben tamamen adını bile unutmuşum bana bir mesaj: Senin o pat diye ortada bıraktığın insan, bugün taş gibi vücudu olan bir fitness hocasıyla nişanlandı. Bir de kendi fotosunu bırakmış kas filan yapmış altında da yine bir not: "Kaybettiğine dön bir bak istedim" Gülmekten yarılmak diye bir şey varsa, ben o an yarıldım 😂🤣
        kania_
        Bu nasıl bişe ya. Kaybettiğine dönde bi bakda ne bence seni kıskandırmak amacıyla yapılmış bi ilişki bi kaç ay sonra ayrılırlar
          lolipops
          Bence de bu fotoyu kıskan diye atmış .ben olsam tebrik eder düğüne beni de çağırmasını isterdim .sen onu unutmuşsun ama o seni hala unutamamış nasıl bir iz bıraktıysan çocukta 🤣 gerçekten komedi
            mrsnl33
            Her şey bi yana böyle dis görünüşe fazla önem veren birinden kurulduğunuz için bence sevinin.Ayrica bunca sene sonra size o mesajı attığına göre hala unutamadı sizi demekki
              uzmanjnekolog
              Bence kilo verdiği için değişmekte haklı olan kişi :(
                maskoff
                kilo verilince kişilik değişiyor ya. hatta ben bir insanın daha önceden kilolu olduğunu davranışlarından bile seçebiliyorum. çok gereksiz bir yeteneğim var bunun farkındayım.
                  sedans
                  Bir insanın özgüveni ya da özgüven eksikliği dış görünüşünden kaynaklıysa o insandan uzak durmanızda fayda var. İtici olurlar çünkü.
                    detokssuyu
                    Hakkıdır. Ben de kilo verebildiğim zaman değişmeyi ümit ediyorum. Şöyle kilo problemi olan insanların odak noktası kiloları oluyor tek gaye kilo vermek olunca da hayatlarının kilo verdiklerinde değişeceklerini bambaşka bir insan olacaklarını ve yeniden başlayacaklarını düşünüyorlar. Nitekim öyle de oluyorlar.
                      gizemino
                      İnsan kilo verdikçe kendini daha çok sevdiği için bir özgüven geliyor. Kimse bunu inkar edemez. Buna bağlı olarak da davranışların değişmesini normal karşılıyorum. Bütün kişiliğinin 180 derece değişmesini değil
                        peripedia
                        Ne alaka. Kilolu insanlar şöyle davranır zayıflar böyle diye bir kaide mi var. Kilo verince kişilik değişiyormuş. Daha önce bu kadar saçma çok az şey duymuştum.
                          suphelihoroz
                          çok yazık böyle bi egoya sahip olması, kendini yer bitirir
                            vogelfrei
                            bu arkadaş belli ki kiloları atlatmış ama seni atlatamamış. bence hiç cevap bile verme çünkü bu onun sadece hoşuna gider
                              zgrysr
                              Kusura bakma kızım siz olur olmadık insaları sever sevilme muhtaç olanları görmezseniz size müstehaptır iyi olmuş sevgilimde hem kendini beğenmiş hemde çoluk çocuk hareketlere sahip sipastik özürlünün biri benim hiç savgilim olmadı allah gecinden versin eyyy kızlar size diyorum gözünüzü açın ve sevilmeye ihtiyacı olan insanları görün ar gözlüğü takıp tipten tipe koşuyorsunuz acaba şu kadar erkekle çıktım yarışında mısınız ?
                                raselika
                                iyi ki ayrılmışsınız. senin adına sevindim yani. ömür mü geçer böylesiyle ya
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.