37
7.5.2020
Kıl Almak İçin Ağda, Epilasyon, Lazer, Cımbız, İplik ve Jilet Hariç Denediğiniz Diğer Yöntemler?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      torodepresto
      Kıl Almak İçin bilinilenlerin aksine Böyle İlginç bir yöntem arayan var mıdır ki?
        steteskop.gel
        Bizim lisede erkek Bi arkadaş vardı ellerinin üzerindeki tek tük tüyleri çakmakla alırdı "böyle hiç çıkmıyo yaa "derdi o geldi aklıma 😂😂🤦‍♀️
          mervenizz_
          mesela eldiveni tak tüylerini tek tek çek bir daha çıkmıyor koltuk altımı falan onla alıyorum hiç çıkmıyor tavsiye ederim
            bssso
            hamam otu kullanın 😂😂
              tugce-cim-diyeceksiniz
              Sakız😎😎😎
                wb-
                Sakızla alanı duydum umarım tekrar çiğnememiştir
                  _buse
                  Tüy dökücü kremler falan var
                    kinderpingui
                    beyinsiz oldm icin yakma yöntemini görüp koluma denemistim sağ kolumda hala küçük daireler halinde yanık izleri var millete de yağ sıçradı onun izi demiştim çok kötü bi durum utandım
                      tugberkk
                      Limon kolonyası döküp ateşe veren tanıdıklarım oldu
                        miguelfelix
                        canavar ile alıyoruz başka seçenek mı bıraktın :))
                          bubbless
                          Alma yaa boşver. Body pozitif moda oldu gibi bir şey😂
                            evsutyeni
                            Lateks eldivenle başladık biz bu işe... Cardi B geçen aynı taktiği uyguluyordu...
                              zimbo
                              Berberlerin mil ucunda yakıp kulağımıza kaşımıza falan eliyle hızlı darbeler vurduğu durumu denemek istedim. az kalsın saçsız kalıyordum..
                                leafgoat
                                hamam tozu diye bir şey var dı su ile karıştırıp kullanılıyordu. Kuruduktan sonra yıkandığında cillop gibi oluyordu uygulanan bölge
                                  heyceyn
                                  sakız ÖMDFGKFDPOHGKTFRPOJSKHPTSYFJ
                                    doga-1
                                    Sakız,bant
                                    /
                                    0

                                    Tarihe Göre

                                    İçerik bulunamadı.