Kerem Bürsin’in Acilen Diksiyon Kursuna Gitmesi Gerekliliği
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      ulanayca
      Dün kafelere gidenlere SALAKLAR diyip aksan şovu yapan Kerem bey bugün özür dilemiş. Ama dilemez olaydı saniyede bir ıııı diyo. Onu da geçtim diksiyonuna odaklanmaktan ne dediğini dinlemedim bile. O kadar Türk dizilerinde oynuyosun diksiyon kursuna git be adam. Daha fazla aksanına maruz kalmayalım
      https://twitter.com/kerembursin/status/1379777481780105225?s=21
      https://twitter.com/kerembursin/status/1379777481780105225?s=21
        karolunita_
        22 saniye izleyebildim sinirim bozuldu eıiıııı diyip durmasına, gerçekten ihtiyacı var bi diksiyon kursuna
          furkanbozkurt
          böylesi bi yakışıklı bi adama bile bok atıyosunuz ya daha ne diyim. siz Türk kızları böylesiniz işte her şeyde bi kusur bulacaksınız illa
            mrsnl33
            Yeni nesil oyuncuların çoğu böyle maalesef.Biraz eli yüzü düzgünse atıyorlar kameranın önüne.Oyunculuk yeteneğine,diksiyonuna kimse bakmıyorki.
              cherry-cupcake
              ağzına maskeni tak o özürü tekrar dile!
                _gizem_
                Bence de oyunculuğu da sıfır Ayrıca sarışın olduğu için yakışıklı değil SJKSKSSMMSM
                  kafatamircisi
                  https://youtu.be/PLECq-CSrXU
                  ???
                    sairsel
                    ıııııııııı şimdi şöyle ııııı birileri ııııımğğ sana ıııımmğ yakışıklı veya ııııııımmğ cool demiş olabilir ııııımmmğ ama böyle ııııımmğ konuşunca ıııııımmmğ amaaann neyse kursa mı gideceksin ne yaparsın artık git biraz konuşmayı öğren ;)
                      keinproblem
                      diksiyon kursuna gitmeyi daha önce akıl etmiştir herhalde. belli ki aşamadığı bi problem. ne kadar mükemmeliyetçi olmuşsunuz
                        absurdizm
                        istemeyerek özür dilediği nasıl belli ama hdjamdnskal
                          benita
                          Siz anlamazsınız, English diline hakim olan handsome beyefendiler böyle konuşur
                            merilolika
                            diksiyonda paklamaz bunu
                              nobodyy1
                              Kızım adam hayatının yarısını başka bir ülkede geçirmiş. Şimdi adam mükemmel konuşamıyor diye mi kızıyorsunuz? Naapalım, o da başka dilleri mükemmel konuşuyordur.
                                kitaptakikurt
                                Eleman handeyi götürüyor yahu gtünüz yansın hala neyin tartışmasındasınız
                                  mrlawyerkk
                                  Ya adam Amerika'da yaşamış uzun yıllar orada eğitim almış biraz anlayışlı mı olsak? Tabii oyunculuk yapıyor geliştirsin Türkçesini diyor olabilirsiniz ama biraz zamana ihtiyacı var Kerem Bürsin dediğimiz iki üç gündür hayatımızda olan bir insan günün sonunda.
                                    sedefartuny
                                    Serenay'da gerçi Serenay'ın konuşmasını büyük olasılıkla Bürsin bozdu ama çünkü insan etkileniyor ister istemez.
                                      peripedia
                                      Evet evet şart bir noktadan sonra çok sinir bozmaya başlıyor. Bu aksan lehçe falan da değil artık saçma sapan bir şey.
                                        gavrilovich
                                        Ünlüleri tepemize çıkardıkça kendilerini nimetten saymaları yok mu
                                          gizemino
                                          İnsanlar nasıl konuşuyorsa konuşuyor ya. Bu yanlış İngilizce konuşuyor diye dalga geçilen çocuklar gibi bir durum. Söylediklerini anlayabiliyorsak salmak lazım
                                            roar
                                            Arkadaşlar adamda tam bir amerikan tarzı konuşma stili var. Bu şekilde konuşma tarzının ve biçiminin olması çok normal.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.