129
9.10.2020
Karşı Cinste Anormal Gelen Şeyler
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      cokbilmisdegilcokbilen
      Karşı cinste bize anormal gelen garip garip şeyler oluyor tabi ki. Ancak benim anlamadıklarımdan biri erkeklerin araba sevdası. Doğuştan gelen bir koşullanma mı yoksa çevre etkisi mi bilemiyorum ancak, deli gibi seviyorlar arabalarını. İsim takarak en ince ayrıntısına kadar inceliyorlar filan. Bir arkadaşım, arabasının kapısını biraz sert çarpınca bağırıp kızıyordu ciddi ciddi hatta. Sonra da arabasından özür diliyordu özür dilerim hayatım diye :)
        buse01
        Ayakta işemeyi daha rahatlatıcı algılamaları
          palmiye
          Hepsi değil ama çoğunun beyinlerinin iki bacaklarının arasında oluşu bana hiç normal gelmiyor. Her iki cins içinde geçerli bu.
            thetalentedmrripley
            Kadınlar, olaylara karşı enteresan tepkiler geliştirip, erkeklerden bunu anlamalarını bekliyorlar. Ne bileyim mesela senin bi hareketine kızıyor; ama bunu gelip senle konuşmuyor. Onun yerine çorbanın tuzunu %0,001 fazla koyuyor ve senin bu tepkiyi anlamanı bekliyorlar 😂 Sen de bunu 3 yıl sonraki bi 'Sen beni anlamıyorsun Tonguç' konuşmasında öğreniyorsun :))
              kaaninteyzesi
              Kendinden daha yakışıklı ve arabası güzel bı erkek görünce triplere giren erkekler var.. genelleme yok, ama çok kez şahit oldum
                monaiman
                Neden pavyon, meyhane vs gibi vasat mekanları seviyorlar? (HEPSİ İÇİN GEÇERLİ DEĞİL)
                  gregory_
                  Herkesin normali kendine, normal denilen genellemelerle yaşayanlar da çok sıkıcılar hangi cins olurlarsa olsunlar.
                    utumasasiilekayanadam
                    Arabaya isim koymak ve hayatım diye hitap etmek nedir mk. Öyle erkeğin ben ızdırabını silkeyim.
                      roxannee-
                      DEnize rahatlıkla çiş yapabilmeleri çok anormal geliyor. Bu sene iki kere denedim. Yok yapamadım olmadı. Nereyi bulurlarsa oraya yapıyor adamlar. Tuhaf gerçekten..
                        benita
                        Her iki cinste de uçkuruna aşırı düşkün insanları bi silkin kendilerine gelsinler yahu
                          xlethex
                          en harika aşk şiirlerinin tamamını neredeyse erkekler yazmış olmasına rağmen erkeklere duygusuz demeleri.
                            ozlmli
                            Maç sevdası, oyun sevdası.. Bunları elbette yapsınlar da bokunu çıkarmanın da bir anlamı yok ki yahu
                              emrewhoisyellow
                              Gerginlik vb. anlarda birçok kadının anında üst perdeden, ''kendince'' bam bam karşı tarafı ezmeye yönelik, tabiri caizse ''çirkefçe'' söylemler ile tartışmada kendine yer edinmesi durumunu katiyen anlamlandıramıyorum
                                cinayetvaraga
                                Regl dönemlerinizdeki asabiyeti biz 2 gün yapsak kıyametler kopuyor. neden katlanalım? niye yani? kasıt ne?
                                  dr.rock
                                  Sokakta yürüyoz Karşıdan gelen kadın yanımdaki kadını süzüyor Bana garip geliyor
                                    raselika
                                    Nasıl böyle futbol fanatiği olabiliyorlar inanın anlamıyorum ben. Yani dünyada hiçbir şey önemli olmuyor. Bütün varını yoğunu tuttuğu takıma adayacak erkekler tanıyorum. Düşününce gerçekten anormal geliyor...
                                      okadin
                                      Benim eşim kavanoz kapağını açamadığımda evle alakalı bir şeyi tek başıma yapamayıp ondan yardım istediğimde çok mutlu oluyor. Bunu bir türlü anlayamıyorum. Altında kendini önemli, işe yarar hissetme var büyük olasılıkla ama kadınlarda böyle bir tavır yok.
                                        roniua
                                        trip, kapris
                                          cagatay-kose1
                                          GEREKSİZ İLGİ GÖSTERMESİ
                                            zodyakli
                                            Başak burcu erkeği olmak. Bir Başak burcu tanıdım düşman başına bir başak burcu tanıdım aman yarabbim bunu da mı sen yarattın diye dibim düştü.
                                              ev_tipi_super_kahraman
                                              Birinci sırada tartışmasız "Kadınların olaylara karşı verdiği tuhaf tepkiler" gelir...
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.