Karakter Oluşan Bir Şey midir?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      myheartofstereo
      Son zamanlarda kendimde fark ettiğim ve bana batan bir kaç özelliğimi fark ettim (bazen istemeden hadsizlik yapıyorum ve bunu söyledikten birkaç saniye sonra fark ediyorum vb.) bunlar karakter oluşurken ortaya çıkan geçici şeyler midir ? ve bazen bu sebeple cidden kendime fazla batıyorum, ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
        gregory_
        Fark edip düzeltiyorsan bir problem yok hepimiz insaniz, insan yapar hata normaldir. Ayni sekilde bu seni rahatsiz ettigi için karakter olarak da yerlesmez bence çünkü dikkat etmeye baslamissin anladigim kadariyla. Epeydir bu kadar ciddi yazmamistim fena degil galiba:))
          disi.ejderya
          Hadsizlik ettigini düşünüyorsun ya bunu farkettigine göre hadsiz degilsin 😏 karşındaki haketmistir
            slmbnarda
            6 Yaşının sonuna kadar karakterinin %80i oluşur zaten kalanı ne zaman oluşur bilemem
              heyecann2
              Maalesef karakter olarak evebeynlerime benziyorum çoğu zaman. Bu yüzden sürekli değişmek için gayret ediyorum ve yavaş yavaş işe yarıyor. Ama aynı evde yaşamak beni yoruyor. Belki karakter, hal, hareket olarak benziyorumdur ama kafa yapısı olarak çok ama çok farklı insanlarız. Kendi ailemde bir yabancı gibiyim. Beni anlayan ya da anlamaya çalışan birisi yok, herkes her şey de benim hatalı olduğumu söylüyor ama ben onların hatalarını yüzlerini yüzlerini vurunca yine önceden yaptığım ufak hatalar yüzüme vuruluyor. Sizin hiç mi hatanız olmaz, ayrıca önceden yaptığım ile sizin hatalarınız ne alaka? Diyorum. Cevap yok, küfür ve hakaret var. Ben hatalarımdan ders çıkardım ve hayatımı daha iyi ve sağlıklı yapmak için uğraş sarf ediyorum. İnsan da biraz olsun vicdan olur, beni anlar. Bu aralar iyice kendimi kurgusal karakter gibi düşünmeye başladım ldslösödmfksa, şaka gibi. Sanki başka bir ailenin çocuğu olarak doğmuşumda genetiğimi değiştirmişler ama kafa yapımı değiştirememişler gibi sonra da beni kaçırmışlar. ( çok saçmalıyorum ldslösödmfksa kusura bakmayın bugünlerde düşüncelerimi çok komik buluyorum paylaşmak istiyorum). Bence karakter oluşan değil ama değiştirilebilen bir şey. Bu arada bu uzun yazımı okuyup cevap verecek arkadaşlar olursa teşekkür ederim, diğerlerinin de canı sağ olsun, iyi akşamlar 😇
                imcherry_
                bazılarının karakteri oturmak yerine çömeliyor...
                  merilolika
                  ergenlik çağında olur öyle şeyler sen bu davranışları huy edinmemeye çalış zamanla düzelir
                    mert_
                    Bizim yaşımızdakilerde böyle ani çıkışlar yükselmeler gayet normal ERGENİZ SONUÇTA (Oha ben bile kendimi lucy sandım aq)
                      _gizem_
                      yani geçici de olabilir kalıcı da bu aralar mutsuz olabilirsin onunla alakalı olabilir ama dikkat et karakterin oturduktan sonra düzelmez :/
                        kanadadabiryusuf0
                        galiba benimkinin müteahiti işini yarım bıraktı
                          a.l.p.o.l.l.o.n
                          Ana baba nasıl yetiştirirse çocukta öyle olur. Kimi örnek alırsa ona kendine göre tarzıyla bir benzeri olur. Zamanla olur evet ama faktör ana baba veya yetiştiren
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.