16
21.10.2020
Kafelerde Ders Çalışan Tip
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      pillowtalk
      Ben bunların gerçekten ders çalıştığına inanmıyorum açıkçası. Gürültülü ortamda ders çalışmayı bir kenara bırakacak olursak etraflarına bakmaktan saçlarını düzeltmekten sigara içmek için dışarı çıkmaktan öteye gidemiyorlar. Ders çalışmak görünümlü sosyalleşme yaşıyorlar. Hatta meşhur kafelerde oturan tipler birilerini düşürmek için gidebiliyorlar ki buna en yakın arkadaşımdan şahit oldum. Kanka gidelim de belki bir şeyler düşer mantığı. Ulan ders çalışmak istiyorsan çık git işte kütüphaneye ya da sessiz sakin kitap kafelere. Ama öyle yapmıyorlar. Çünkü amaç ders çalışmak değil amaç gösteriş yapmak.
        ladydisko
        şimdi şöyle ben ne zaman kütüphaneye gitsem aklıma bir şey gelip gülüyordum bir kere kitapları devirdim sonra üstüne iki hafta sonra cam şişemi kırılmıştı ondan iki ay benim kütüphane giriş kartımı dondurdular. zaten kütüphanede hapşursun sana bakıyorlar. benim de kafelerde ders çalışmışlığım var ama meşgur tıka basa dolanlarda değil az kişinin olduğu kafeler sokağında hep öğrencilerin gittiği yerlere giderdim
          cymbalist
          Asla bu tip sesli yerlerde ders çalışamam. Okul kütüphaneleri ev dışında ders çalışabilmek için en güzel düzenlenmiş yerler.
            benita
            Çalışmışlığımız var ama sabahları kimse yokken giderdik
              djsinemovic
              Normal ders çalışılmaz da proje falan çizilir. Mimarlık öğrencileri genellikle bu şekilde sosyalleşiyor :D
                mervenizz_
                O tip benim ama artık kütüphaneye gidiyoruz çünküğğğ neden olmasın?
                  eski_bi_tanidik
                  Hadi kitap okursun da ders de çalışmazsın yaa Ve ayrıca hiç de havalı görünmüyo daha çok inek gibi görünüyo xjjski
                    palmiye
                    Sözel çalışamam ama grup ödevlerini, materyalleri yaparken kafeleri kullanırdık hep.
                      imailahorsilahh
                      Starbucks'ta olacak iş değil ama sosyal tesis olabilir. Ohh geniş çay 1,5 lira.
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.