7
12.12.2020
Kadir Şeker'in Müebbet Alma Gerekliliği
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      ali-vercetti
      arkadaşlar, kadir şeker müebbet almalı. ne olursa olsun bir adam öldürdü. ayrıca kiralık katil olduğuna dair bi ton delil var. ama maalesef medya bize katili kahraman gibi gösterdi. ölen özgür duranın ailesine 9 aydır edilmeyen hakaret kalmadı.. hala insanlar kadir şeker in masum olduğunu düşünüyorlar. özellikle kadınlar kadir şekeri ölümüne savunuyorlar. bunu hibrostofiliye bağlıyorum. ama insanlar bildiğin kadir şekeri savunmak için saçmalıyorlar
        ali-vercetti
        insanlara kadir şeker suçlu diyince şu cümleleri sıralıyorlar; -özgür duranın zaten 19 sabıkası var (yanlış sadece 2 tane var) -etrafta bir sürü katil var bi kadiri mi tutukladılar (ne yani öbürlerine verilen hüküm yanlış diye kadire de kıyak mı yapılsın)
          ali-vercetti
          yani nerden tutsanız işin ucunda kadirin katil olduğu çıkıyor -özgür duranın karısına şiddet uyguladığı düşüncesi yanlış darp raporu temiz çıktı. -hadi diyelim şiddet uyguladı, bi çifti ayırmaya gidince direk erkeği kalbinden Komando bıçağıyla mı bıçaklarsın? -sonra neden kadir adamı bıçakladıktan sonra tekmeledi?
            me_out_bye
            Hepsi tutuklansın. Bana gelip tapıp para versinler. Nasıl böyle pis bir dünyada efendim siz böyle olmadınız ? Diye. Ama arada bir geliyor bir kac kişiyi yok etme hayali kafada senaryo. Sonra aman pislikle pislik olma koru kendini. Aman bize bulaşmasınlarda ekmeğimi alıp evime gideyim diye geçiştiriyorum. Hem ben hapishanede kalamam çok sıkıcı olur 🤔 Ulti atarsam benimde yok olmam lazım 🤔 O diğer işleri çekemem 🙅🏻‍♂️🤚🏻. No. Orada daha çok pislik var? Birde onla uğraş ? Sonsuz bela ? Maganda ?? Aman aman.. İstemez.
              muzlu-pasta
              Bakın olay şöyleymiş araştırdım birçok gazete röpörtaj ve ifadeden anladığıma göre bu Özgür denen adam ile Ayşe denen torbacı kavga ediyormuş kadında acı acı bağırınca Kadir kadını dövüyor sanmış adamı uzaklaştırmak için Kadir adamla bir arbedeye girmiş en sonundada sinirlenip bıçaklamış ve adam ölmüş yani burda boş yapmayın iki tarafta suçlu değil
                gilad-pellaeon
                Kadirin kullandığı bıçak adı hariç aynen bu arkadaşlar Şu hasara bir bakın sonra kadir kahramanmı karar verin Bakın meyve soymaya götürdüğü bıçak
                https://youtu.be/k1ZLdWOSxwM
                https://youtu.be/k1ZLdWOSxwM
                  ahpte-pateh
                  Doğru. Adamın 19 değil 190 sabıkası olsa bile öldüremezsin. Öldürme cezasını devlet kesemiyor, sen kimsin?
                  /
                  0

                  Tarihe Göre

                  İçerik bulunamadı.